استوری‌های یوتیوب در دسترس تعداد بیشتری از تولیدکنندگان محتوا قرار می‌گیرد

یوتیوب

یوتیوب از امروز انتشار قابلیت استوری‌های مشابه اینستاگرام را برای تعداد بیشتری از تولیدکنندگان محتوا آغاز کرده است. به گزارش وبسایت ورج، استوری‌های یوتیوب که سال گذشته به شکل آزمایشی کار خود را در این پلتفرم آغاز کردند، حالا برای کلیه تولیدکنندگان محتوا که بیش از 10,000 مشترک دارند در دسترس قرار گرفته است.

استوری‌های یوتیوب با آنهایی که در اینستاگرام، اسنپ چت یا واتس اپ دیده‌ایم اندکی تفاوت دارد. اولا محدودیت نمایش این استوری‌ها دیگر 24 ساعت نیست و تا هفت روز قابل مشاهده هستند. نکته دوم این که ویدیوهای این بخش هم توسط مشترکین یک کانال و هم توسط افراد غیر مشترک می‌توانند دیده شوند.

یوتیوب برای دسترسی آسان به استوری‌ها، سایدباری به نام Up Next در نظر گرفته تا وقتی تماشای یک ویدیو را به انتها رساندید، بتوانید بلافاصله به ویدیوی مرتبط دیگر پرش کنید. بازدیدکنندگان از هر استوری نیز می‌توانند نسبت به آن واکنش نشان داده و برای هر کدام نظر بگذارند، و در مقابل صاحب کانال امکان پاسخ به آن‌ها را دارد و همه می‌توانند مکالمه بین این دو را مشاهده نمایند.

استوری‌های یوتیوب که هنگام عرضه نسخه آزمایشی Reels نامیده می‌شدند، تا امروز با بازخوردهای متفاوتی از جامعه کاربری این اپلیکیشن روبرو بوده‌اند. در حالیکه بعضی تولیدکنندگان محتوا استفاده از این ویژگی را شروع کرده‌اند، بعضی دیگر (به خصوص تولیدکنندگان بزرگ و مطرح) در به‌کارگیری آن بسیار کند عمل کرده‌اند. اما شاید گسترش دسترسی به این قابلیت برای تولیدکنندگان محتوا بتواند در فراگیری بیشتر آن نقش کمک‌کننده‌ای داشته باشد.

 

منبع: دیجیاتو

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *