حالا می‌توانید جلوی اضافه شدن‌ خود به گروه‌های واتس اپ را بگیرید

واتس اپ

واتس اپ در مقایسه با بسیاری از پیام‌رسان‌ها، با محدودیت‌های عجیبی دست و پنجه نرم می‌کند و در عین حال به ارائه آپدیت‌های دیرهنگام هم شهرت دارد. در همین راستا، تیم سازنده این اپلیکیشن قابلیتی ارائه کرده که می‌تواند کنترل بیشتری روی حریم خصوصی را برایتان به ارمغان آورد.

به لطف این ویژگی جدید، درست مثل تلگرام می‌توانید تعیین کنید که چه افرادی قادر به اضافه کردن شما به چت‌های گروهی هستند. برای دسترسی به این قابلیت کافیست مسیر Settings > Account > Privacy > Groups را در تنظیمات اپلیکیشن دنبال کنید.

اینجا سه گزینه «همه»، «مخاطبین» و «هیچ کس» را مشاهده خواهید کرد. با انتخاب «همه» هیچ محدودیتی برای اضافه شدن‌تان به ‌چت‌های گروهی نخواهید گذاشت. اما با انتخاب «مخاطبین» می‌توانید ترتیبی اتخاذ دهید که فقط افرادی که شماره تلفن‌تان را دارند بتوانند شما را به گروه‌های مختلف اضافه کنند.

انتخاب گزینه «هیچ کس» هم تضمین می‌کند که دیگر به طور ناخواسته عضو چت‌های گروهی نمی‌شوید. با این وجود، کسانی که قادر به اضافه کردن‌ شما به گروه‌ها نیستند همچنان می‌توانند با ارسال دعوت‌نامه شما را وارد گروه‌های خود کنند. اما باید بدانید که دعوت‌نامه‌های واتس‌اپ، فقط ۷۲ ساعت انقضاء دارند و اگر طی این زمان به درخواست دعوت پاسخی ندهید از بین خواهند رفت.

انتشار قابلیت جدید واتس اپ از همین حالا برای کاربران این اپلیکیشن آغاز شده و طی هفته‌های آینده، کلیه افراد می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. آخرین نسخه این پیام‌رسان را می‌توانید همین حالا از اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید.

 

منبع: دیجیاتو

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *