معرفی دوره SEC301

این دوره به منظور آماده سازی مخاطبان در راستای امنیت اطلاعات طراحی گردیده است. محتوای این دوره از بخش های مختلفی در این زمینه از جمله اصول اولیه شبکه ، سیاست های امنیتی ، پاسخ به رخداد ها و حتی آشنایی با مفاهیم رمزگشایی تشکیل شده است.این دوره برای افرادی که دانش پایه ای از کامپیوتر و فن آوری دارند ولی هیچ دانش قبلی در این خصوص ندارند و همچنین نیاز به درک بهتر مفاهیم و تکنیک های امنیت دارند طراحی شده است. آموزش مرحله مرحله این دوره به فرد به درک بهتر اصول امنیتی کمک خواهد کرد .

افراد پس از پایان این دوره می توانند در دوره های نظیر SEC401  و  MGT521 ورود پیدا کنند و همچنین این دوره فرد را برای آزمون مدرک GISF آماده خواهد کرد. دوره SEC301 پیشنیاز نیست بلکه به عنوان دانش مقدماتی در به حداکثر رساندن دانش و تجربه در زمینه SEC401 می باشد.

مزایای این دوره عبارت اند از:

  • موقعیت شغلی و استخدامی بهتر با توجه به تخصص و دانش شما در حوزه ی امنیت اطلاعات
  • دریافت حقوق بیشتر
  • کسب دانش فنی و عملی لازم جهت اخذ مدارک بالاتر
  • تایید دانش فنی در زمینه امنیت

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *