با 2 مدرک پر متقاضی مجازی سازی آشنا شوید!

مجازی سازی يکی از تکنولوژی های نوظهور در دنیای IT می باشد، دانش و تکنیکی که با استفاده از آن می توان بر بسیاری از مشکلات و موانع موجود در عرصه زیر ساخت ها (نرم افزاری و سخت افزاری) فائق آمد و راه را برای توسعه پایدار و به وجود آوردن شرایط مناسب برای کسب و کار (Business) به بهترین نحو فراهم آورد.

مجازی سازی فناوری است که به کمک آن می توان اجزاء فيزيکی يک رايانه را به کمک نرم افزار ، مورد اشتراک تعداد تعداد زیادی سیستم عامل قرار داد که همگی آنان به طور همزمان روشن و قابل اجرا باشند .

در مجازي سازی محيطي برای استفاده و دستيابي به واقعیتی که به صورت مجازی سازی شده برای شما طراحی شده است ارائه می شود ، مجازی سازی تکنولوژی است که به واسطه کارکرد و منطق خاصی که در طراحی خود دارد واقعی به نظر نمی رسد ، ولی دارای کارکردی واقعی است .

چرا باید به سمت مجازی سازی (Virtualization) حرکت نمود؟

مجازی سازی به دلیل نشان دادن مزایای ملموس و زیاد خود باعث شده تا شرکت های توسعه دهنده ی نرم افزار نیز ناگزیر از این فناوری در آخرین محصولات خود استفاده نمایند و از آنجا که برخی این نرم افزار ها در صنایع به کار می روند، در نتیجه برای حفظ توان رقابت، استفاده از مجازی سازی در صنعت مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.

در حال حاضر ادغام سرور ها یکی از خوشایند ترین فعالیت ها در مجازی سازی است. مجازی سازی در واقع به سنگ بنای صرفه جویی اقتصادی در منابع هر شرکت تبدیل شده است. تحلیل گران صنعت گزارش می دهند که چیزی بین ۶۰ تا ۸۰ درصد از دپارتمان های IT به دنبال اجرای پروژه های ادغام سرورهایشان هستند و بدیهی است که در راستای اجرای این کار شرکت ها شاهد صرفه جویی قابل توجه در هزینه هایشان خواهند بود.

دوره آموزش مجازی سازی VMware آنچنان گسترده است که نه تنها متخصصان و کارشناسان حوزه IT بلکه بسیاری از افراد در رشته های غیر مرتبط با کامپیوتر و IT نیز از آن بهره مند می گردند. و همچنین از اهمیت ویژه ای برخوردار است . در این جا دو دوره کاربردی Vmwrae را شرح میدهیم:

1- دوره VMware VCP6-DCV:

مدرک VCP-DCV کوتاه شده عبارت VMware Certified Professional – Data Center Virtualization می باشد و با این هدف ارائه شده است که بتواند علاقه مندان به این حوزه را در زمینه انجام امور مربوط به پیاده سازی، مدیریت و نیز عیب یابی زیر ساخت های مجازی آموزش دهد.

در این زمینه مواردی همچون گذراندن دوره نتورک پلاس، آشنایی CCNA و MCSA همگی جزو مواردی هستند که می توانند در درک راحت تر مطالب، شما را یاری کنند.

2-Vmware VDI – Horizon View:

مجموعه نرم افزار vMware Horizon View به کاربران اجازه می دهد که به بهترین شکل ممکن از Desktop از هرمکانی و با استفاده از هردستگاهی استفاده کنند . این نرم افزار با استفاده از PCoIP به کاربران امکان استفاده از Desktop شان را بر هر بستر شبکه با بهترین کیفیت می دهد . کاربران می توانند بوسیله Thin Client , Zero Client و Smart Phone به Desktop ها متصل شوند .

این مجموعه براساس مجموعه vMware vSphere ساخته شده و قدرت ، اطمینان ، و دسترسی منحصر به فردی را در محیط Virtual Desktop فراهم آورده است .

Failover , Load Balancing , Backup Recovery در سطح Datacenter از دیگر امکانات و توانایی های این مجموعه است.

 از این رو موسسه کهکشان نور مفتخر است دو دوره پرطرفدار مجازی سازی را ارائه نماید.جهت کسب اطلاعات بیشتر از دوره های مجازی سازی روی لینک های زیر کلیک کنید.

دوره VMware vSphere ICM V6.7

دوره Vmware VDI – Horizon View

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *