آشنایی با زبان جاوا

جاوا هم‌اکنون از رایج ترین زبان‌های برنامه‌نویسی است، جاوا یک زبان برنامه‌نویسیِ شیءگرا است و همانند زبان برنامه نویسی ++C عمل میکند ؛ اگرچه تا حدودی کند است، اما جذابیت‌های جاوا به‌قدری است که نه تنها در حال حاضر بلکه در دهه های آیند هم نیز و به فعالیت موفق خود ادامه می‌دهد.

با این وسعت از موقعیت و فرصت شغلی، انتخاب جاوا باوجود محبوبیت بیشتر زبان‌های دیگر، در لیست بهترین زبان‌های برنامه‌نویسی، کار بسیار مفیدی است. شاید در ابتدا JAVA برای شما سخت باشد ولی به مرور زمان این سختی به لذت خوردن یک فنجان قهوه تبدیل می‌شود.

جاوا جایی برای صحبت نمی‌گذارد. جاوا قدرتمند، جذاب و پردرآمد است. با یادگیری جاوا در ایران به پروژه‌های بزرگ وارد می‌شوید و با درک JAVA به‌ آسانی می‌توانید به زبان‌های دیگر هم سری بزنید و موفق باشید.

چه کسانی جاوا کار میشوند؟

مخاطبین برنامه نویسی جاوا شامل دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته نرم افزار ، متخصصان نرم افزار، کارشناسان ارشد توسعه نرم افزار و تمامی افرادی که به برنامه نویسی حرفه ای علاقمند هستند، می باشند.

این زبان برنامه نویسی آینده ی بسیار روشنی دارد چرا که تقریبا اکثر برنامه ها و بسیاری از نرم افزارها و اپلیکیشن ها با جاوا نوشته شده است و نوشته خواهد شد. زبان برنامه نویسی جـاوا در سال 2017 میلادی سومین زبان برنامه نویسی قدرتمند، محبوب و کاربردی دنیاست.

برای آشنایی بیشتر با شی‌گرایی، باید با مفاهیمی همچون انتزاع، کپسوله کردن، وراثت و چندریختی آشنا شوید از این رو موسسه کهکشان نور مفتخر است که دوره جاوا را بصورت پک جاوا برگزار نماید. این دوره شما را به یک برنامه نویس جاوا تبدیل می کند به گونه ای قادر خواهید بود پس از گذراندن دوره با مبانی و مفاهیم پیشرفته‏ ی زبان برنامه نویسی جاوا و تولید برنامه‏ ی مبتنی بر جاوا را به صورت ویندوز و وب آشنا شوید. در واقع در این دوره با مفاهیم برنامه نویسی جاوا یا Java Standard Edition و همینطور با مفاهیم برنامه نویسی پیشرفته ی جاوا یا Java Enterprise Edition  آشنا خواهید شد. گذراندن این دوره شما را آماده ی ورود بازار کار به عنوان برنامه نویس ارشد جاوا میکند و همچنین این دوره هیچ پیشنیازی ندارد.

منبع: زومیت

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *