برای ورود به دنیای برنامه نویسی اندروید از کجا شروع کنیم ؟

دوره آموزش اندروید ، دوره ای کاربردی برای برنامه نویسی سیستم عامل اندروید می باشد. اندروید (Android) نام سیستم عامل موبایل است که توسط شرکت گوگل توسعه داده میشود. این سیستم عامل متن باز  بوده و هسته اصلی آن نیز سیستم عامل قدرتمند لینوکس می باشد .
برای ورود به دنیای برنامه نویسی اندروید چند مسیر پیش روی شماست و از چند زبان برنامه نویسی مختلف می توانید استفاده کنید. شما می توانید برنامه های ساده را بعضا با ابزارهای مخصوص ساخت اپلیکیشن اندروید ایجاد نمایید ولی اینگونه برنامه ها معمولا ساختار کاملا مشخص و انعطاف پذیری و امکانات کمی دارند. به همین منظور توصیه می کنیم اگر می خواهید به صورت حرفه ای وارد این حوزه شوید حتما از یک زبان برنامه نویسی قدرتمند استفاده نمایید. شما با زبان های جاوا، جاوااسکریپت و فریمورک های آن، پایتون، کاتلین، سی شارپ و … می توانید اپلیکیشن اندرویدی توسعه دهید. در حال حاضر و با توجه به اینکه لایه اپلیکیشن سیستم عامل اندروید با زبان جاوا نوشته شده است بهترین و پایدارترین انتخاب شما می تواند زبان جاوا باشد که با اختلاف زیاد محبوب ترین و پر استفاده ترین زبان مورد استفاده برای تولید برنامه های اندروید است. زبان اصلی برنامه‌نویسی اندروید زبان Java (جاوا) است. پس برای شروع باید مفاهیم شی‌ء گرای این زبان را یاد بگیرید و بدانید چطور از آن‌ها استفاده کنید: کلاس‌ها، رابط‌ها (Interfaces)، وراثت (Inheritance)، بسته‌ها (Packages) و … علاوه بر این باید یاد بگیرید که چطور از رایج‌ترین APIهای Java استفاده کنید؛ باید استفاده از Android Studio و SDK (مخفف Android Software Development Kit) را بیاموزید.

جاوا را حرفه ای یاد بگیرید

برای حرفه ای بودن در ساخت اپلیکیشن اندروید، باید در زبان Java حرفه ای باشید. در واقع جاوا، اساسی ترین بخش برنامه نویسی اندروید است و بدون آن موفق نخواهید شد. در نتیجه باید قبل شروع پروژه به زبان جاوا مسلط شوید و مهارت زیادی بدست آورید.

در همین راستا موسسه کهکشان نور دوره برنامه نویسی اندروید را برگزار می نماید. در این دوره با 70 ساعت آموزش حضوری تمام آنچه برای تبدیل شدن به یک متخصص برنامه نویسی اندروید لازم دارید تدریس میشود. این دوره به صورت پک برگزار میشود که شامل جاوا مقدماتی + اندروید مقدماتی می باشد .این دوره شما را به یک برنامه نویس موبایل روی سیستم عامل اندروید تبدیل می کند بگونه ای قادر خواهید بود پس از گذراندن دوره توان تولید برنامه های کاربردی تحت موبایل را داشته باشید. در این دوره ابتدا با زبان جاوای مورد نیاز برای توسعه در سیستم عامل اندروید، آشنا خواهید شد و بعد از ان در هر جلسه یک برنامه کاربردی برای سیستم عامل اندروید توسعه داده خواهد شد. اگر شما دانش برنامه نویسی کمی دارید و میخواهید با مفاهیم پایه ای برنامه نویسی آشنا شوید این دوره مناسب شماست.

دوره جاوا مقدماتی + اندروید پیشرفته

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *