10 دلیل برای کسب مدرک CCNA

CCNA به عنوان یکی از ستون های پایه در حرفه IT می باشد.گواهینامه CCNA فرایندی است که مزایایی را برای کارفرمایان و کارمندان صنعت IT افزایش میدهد و بسیاری از کارمندان شاهد تغییرات مثبت در راستای شغل خود پس از کسب مدرک CCNA هستند. کسب مدرک CCNA به کارمندان و کارفرمایان کمک میکند تا به برخی از مهارت های با ارزش دست یابند. در نهایت موارد متعددی وجود دارد که متخصصان IT نیاز به کسب مدرک CCNA را حتی بعد از چند سال تجربه در زمینه های فناوری اطلاعات احساس کرده اند. در اینجا ما به 10 مورد از دلایل کسب مدرک CCNA پرداخیتم:

10 دلیل برای کسب مدرک CCNA

1. گواهینامه CCNA مورد تایید در سراسر جهان می باشد.
2. متخصصان با کسب مدرک CCNA در مقایسه با متخصصانی که فاقد این مدرک هستند، مستحق دریافت حقوق بیشتری هستند.
3. امروزه مشاغلی در زمینه CCNA در سراسر جهان وجود دارد و برای رسیدن به این مشاغل داشتن مدرک CCNA یک انتخاب هوشمندانه محسوب می شود.
4. فرایند کسب مدرک CCNA ، پایه دانش مختصصان شبکه را افزایش میدهد.
5. در حال حاضر اگر شما lمشغول به کار در یک شرکت فناوری اطلاعات باشید ، گواهینامه CCNA قطعا شانس شما را برای ترفیع موقعیت شغلی شما افزایش می دهد.
6. برای شما مهم است که از تمام همکران خود پیشه بگیرید، بنابرین اگر مدرک CCNA را کسب کنید این رویای شما به واقعیت تبدیل می شود.
7. اگر شما باور داشته باشید که اینترنت به حاکمیت بر آینده ادامه میدهد، بنابراین کسب مدرک CCNA یک ایده عاقلانه برای شما می باشد.
8. کسب دانش پایه از طریق CCNA میتواند به طور موثر برای مطالع در زمینه های دیگر مدل های شبکه مانند: CCNA Security و CCNA Wireless بکار روند.
9. بدون شک مدرک CCNA به شما کمک میکند که از شغل فعلی خودتان به شغلی بهتر و چالش برانگیز تر ارتقا پیدا کنید.
10. دانش بدست آمده از طریق یادگیری CCNA به شما کمک میکند تا مشکلات بیشتری را در زمینه شبکه حل کنید.

از این رو موسسه کهکشان نور دروه های سیسکو را که جز محوری ترین دوره ها در سراسر جهان میباشد ، ارائه میدهد. جهت کسب اطلاع از این دوره ها به لینک های زیر مراجعه کنید و با کهکشان سیسکویی شوید:

دوره های سیسکو

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *