معرفی دوره CCIE

گواهینامه ی Cisco Certified Internetwork Expert یا CCIE یک مدرک تخصصی می‌باشد که توسط شرکت سیسکو سیستمز ارائه می گردد. مدرک CCIE، مهارت و دانش دارنده ی آن را در زمینه‌های طراحی، راه اندازی و رفع اشکال شبکه‌های پیچیده و زیرساختی تجهیزات سیسکو در بازه ی وسیعی از تجهیزات این شرکت تأیید می‌کند.

شرکت سیسکو سیستمز مدرک CCIE را معتبرترین مدرک شبکه در صنعت قلمداد می‌کند. “[۱] گواهینامه ی CCIE مجموعه‌ای از مهارتهای بسیار دقیق و گسترده از علم شبکه می‌باشد. با توجه به گزارش‌های شرکت سیسکو تنها کمتر از 3% از مهندسان شبکه‌ای که مدرک سیسکو دارند برای دریافت آن اقدام می‌کنند و این عدد در میان مهندسانی که پیشینه ی مدرک سیسکو ندارند به 1% کاهش میابد. به‌طور میانگین یک کاندیدای آزمون CCIE در حدود هیجده ماه نیاز به مطالعه دارد.

مدرك CCIE یکی از معتبرترین مدرک های موجود در زمینه IT می باشد و همچنین پيشرفته‌ترين مدرک ارائه شده توسط سيسكو در زمينه Computer Networks این مدرک می باشد . با توجه به افزایش روز افزون سرعت اتصالات شبکه های کامپیوتری و ارائه تنظیمات پیشرفته و حرفه ای در بستر شبکه های کامپیوتری و در پی آن گسترش روز افزون استفاده از تکنولوژی اطلاعات ، جهان به سوی به کارگیری هر چه بیشتر این تکنولوژی پیش می رود که از پی آمدهای بارز آن می توان به پروژه های اتصالات پر سرعت شبکه های دولت الکترونیک و بانکداری الکترونیک و … اشاره نمود ، تا جایی که امروزه اکثر شرکت ها و سازمان های فعال ، به تکنولوژی اطلاعات روی آورده و همگام با آن پیش می روند. به طور رسمی پیشنیاز این دوره Network+,CCNA, CCNP می باشد.

در این راستا موسسه کهکشان نور مفتخر است اعلام نماید با استفاده از مجهزترین امکانات آموزشی و با همکاری اساتید مجرب و دارای مدارک بين المللی اقدام به برگزاری دوره تخصصی CCIE برای علاقمندان می نماید.

جهت اطلاع بیشتر از دوره روی لینک زیر کلیک کنید.

دوره آموزشی CCIE

دوره آموزشی +Network

دوره آموزشی CCNA 

دوره آموزشی CCNP

منبع: ویکی پدیا

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *