پک ویژه امنیت

Pack Security+, CEH, CISSP از سه دوره و سه مدرک مجزا تشکیل شده است و مناسب دسته از افرادی است که قصد دارند در زمینه امنیت، دانش و مهارت لازم را به طور منسجم کسب نمایند.

مدرک +SECURITY کامپتیا با هدف آموزش مبانی امنیت به کلیه متخصین فن آوری اطلاعات ایجاد گردیده است. یکی از نقاط تمرکز دوره بر روی واژگان و اصطلاحات فنی امنیت و همچنین آشناسازی متقاضیان با انواع تهدیدات امنیتی سیستم می باشد.

شرکت EC-Council با ارائه مدرک(Certified Ethical Hacker) CEH یا مدرک هکرهای قانونمند، متخصصینی را تربیت می نماید که با روشها و ابزارهای مختلفی که در عملیات Hacking مورد استفاده قرار می گيرند آشنا شده و با تکیه بر آن، سیستم امنیتی موجود را بررسی و کلیه متودولوژیهای تعیین وضعیت امنیت یک سازمان را توسط تستهای نفوذ به کار بسته و وضعیت ایمنی شبکه یک سازمان را تعیین می نمایند. انجام تستهای نفوذ با هدف ایجاد ایمنی، طبق درخواست سازمانها و توسط متخصصین و هکرهای قانونمند، کاملا قانونی بوده و جزو نیازهای اساسی هر سازمان و سیستم اطلاعاتی می باشد.
مدرک CISSP توسط کنسرسیوم امنیت اطلاعات (ISC) بنا نهاده شده است و هدف آن ایجاد یک سطح مهارت حرفه ای و عملی در زمینه امنیت اطلاعات می باشد. مدرك CISSP به دلیل عدم وابستگی آن به محصولی خاص، به عنوان يك عنصر كليدي در ارزشيابي داوطلبان كار در مؤسسات بزرگ و سيستم‌هاي Enterprise شناخته مي‌شود. افراد دارای مدرک CISSP دارای توانایی لازم در طراحی و پياده‌سازي سياست‌هاي كلان امنيتي می باشند. این افراد دارای درک کامل و مستقلی از مسائل مربوط به مهندسی اجتماعی بوده و قادر به ایجاد امنیت اطلاعات در یک سازمان با ارایه خط مشی ویژه با سیاست های خاص امنیتی آن سازمان می باشند.

از آنجا که دوره های مربوط به یک مدرک دارای ارتباط بسیار نزدیک و هم پوشانی های فراوانیست و ایده آل ترین حالت ، گذراندن این دوره ها به صورت متناوب و بدون وقفه می باشد ، کهکشان این دوره ها را در قالب پک ارائه نموده و به صورت تک دوره این دوره ها را برگزار می نماید .

جهت اطلاع بیشتر از دوره مربوطه روی لینک های زیر کلیک کنید:

پک ویژه امنیت Security+, CEH, CISSP

دوره Security Plus

دوره CISSP

دوره CEH

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *