آشنایی با پردرآمدترین مشاغل عرصه تکنولوژی

طبق گزارشات ارائه شده پیش بینی میشود از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۴ شاهد رشد ۱۲ درصدی مشاغل کامپیوتری هستیم و جالب آنکه برخی مشاغل خاص در این گروه رشدی فراتر از حد انتظار را تجربه خواهند کرد و به رقم ۲۷ درصد می رسند.اگر از عاشقان تکنولوژی هستید و علاقه خاصی به کارهای کامپیوتری و شبکه دارید می توانید مطمئن باشید که در یکی از پردرآمدترین مشاغل دنیا مشغول به کار می شوید.دلایل زیادی وجود دارند که شما را قانع خواهند کرد شغل آینده خود را در حوزه تکنولوژی انتخاب کنید. این حوزه ضمن آنکه پویایی بالایی دارد مرتبا در حال رشد و توسعه است و به همین خاطر این شانس را به شما می دهد که درآمدی بالا از آن کسب کنید. آنطور که از شواهد امر پیداست تقاضا برای این مشاغل نیز مرتبا بیشتر و بیشتر می شود. در واقع اگر در یکی از رشته های مرتبط با کامپیوتر تحصیل کنید این تضمین وجود دارد که یکی از پردرآمدترین مشاغل دنیا را همراه با رضایت شغلی بالا داشته باشید و این اطمینان را به شما می دهیم که بازار آن حالا حالاها داغ بماند.

مشاغل ابتدایی در حوزه آی تی با درآمد بالا

اگر به دنبال شغلی در حوزه تکنولوژی با حقوق بالا هستید نخست به کارهای ابتدایی فکر کنید. این کارها نه تنها شغل هایی پایدار با درآمد عالی هستند غالبا هم برای افرادی مناسبند که با حداقل آموزش آکادمیک در این زمینه شروع می کنند.

توجه: رقم ها مربوط به بازار آمریکاست

۱- برنامه نویس کامپیوتر

حقوق پایه سالانه: ۴۴۴۵۰ دلار و بیشتر

متوسط درآمد سالانه: ۷۹۵۳۰ دلار

بیشترین درآمد سالانه: ۱۳۰۸۰۰ دلار

برنامه نویس ها که برای کامپیوترها و اپلیکیشن های نرم افزاری کدنویسی می کنند و کار تست این کدها را هم بر عهده دارند غالبا از توسعه دهندگان و مهندسان نرم افزار ایده می گیرند و در ادامه این ایده ها را به برنامه های واقعی بدل می کنند. شما به عنوان یک برنامه نویس کامپیوتر باید زبان های برنامه نویسی از جمله C++، جاوا و مانند آن را بدانید.

۲- توسعه دهنده وب

حقوق پایه سالانه: ۳۴۷۷۰ دلار و بیشتر

متوسط درآمد سالانه: ۶۴۹۷۰ دلار

بیشترین درآمد سالانه: ۱۱۶۶۲۰ دلار

میانگین درآمد بالای توسعه دهندگان وب این شغل را به یکی از بهترین گزینه ها در حوزه تکنولوژی و فناوری اطلاعات بدل کرده است. اولین وظیفه شما به عنوان یک توسعه دهنده طراحی و ساخت وبسایت است. شما نتنها باید ظاهر کلی و جذابیت بصری یک وبسایت را تامین کنید بلکه مسئولیت دارید جنبه های تکنولوژیکی نظیر سهولت استفاده، قالب و عملکرد کلی این سایت ها را هم بهبود بدهید. پیش بینی شده که تقاضا برای توسعه دهندگان وب بین سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۴ با رشدی ۲۷ درصد روبرو شود و در نتیجه این شغل به یکی از پر متقاضی ترین مشاغل در حوزه آی تی بدل گردد.

۳- کارشناس پشتیبانی کامپیوتر

حقوق پایه سالانه: ۲۸۹۹۰ دلار و بیشتر

متوسط درآمد سالانه: ۵۱۲۷۰ دلار

بیشترین درآمد سالانه: ۸۱۲۶۰ دلار

کارشناسان پشتیبانی کامپیوتری با فراهم کردن کمک و توصیه های لازم در رابطه با شبکه ها و سیستم ها استفاده از کامپیوترها را برای مردم دیگری که شاید دانش پیشرفته ای در این زمینه نداشته باشند ساده تر می کنند. این افراد همچنین شبکه های فعلی را تست و ارزیابی می کنند و به صورت مستمر فرایند رفع عیب را روی آنها انجام می دهند و وظیفه نگهداری از آنها را نیز بر عهده دارند. در بسیاری از موارد یک متخصص پشتیبانی کامپیوتر به مشکلات کاربر گوش می دهد و توصیه های لازم برای رفع عیب و تعمیر دستگاه را به وی ارائه می کند.

در ابتدای مطلب سه شغل ابتدایی در حوزه تکنولوژی را معرفی کردیم که بالاترین میزان درآمد را دارند.

 

منبع: دیجیاتو

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *