مدرک MCSD

شرکت مایکروسافت دارای دوره‌های آموزشی فراوانی است که بطور رسمی و غیررسمی در بیشتر نقاط دنیا برگزار می‌شود. در پایان دوره هر دانشجو می‌تواند با گذراندن آزمون‌های بین‌المللی مدرک آن دوره را از شرکت مایکروسافت اخذ نماید و به عنوان کاربر حرفه‌ای در آن دوره شناخته شود و برای دستیابی به مدارک مایکروسافت هر دانشجو باید ابتدا دوره MCSE و MCSA را با موفقیت بگذراند و در آزمون نهایی هر دوره نیز پذیرفته شود. پس از پایان دوره آن دانشجو به عنوان مهندس مایکروسافت در کل دنیا با یک شناسه کاربری منحصر به فرد شناخته می‌شود.

تخصص یک مهندس مایکروسافت در طراحی، برنامه‌ریزی، هدایت و اشکال‌یابی شبکه‌های کامپیوتری مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز است. یک مهندس سیستمهای مایکروسافت می‌بایست تمامی زیرساختهای لازمه برای ایجاد یک شبکهٔ رایانه‌ای را بداند و با توجه به نیازهای شرکت متبوع بهترین راه حل را برای بهینه‌کردن امور در اختیار آن شرکت قراردهد. در ادامه دوره های MCSA و MCSE افراد می توانند برای بالا بردن مهارت های خود در زمینه مایکروسافت در دوره MCSD شرکت کنند.

دوره MCSD:

این مدرك یكی از شناخته شده ترین مدارك در زمینه برنامه نویسی است كه توسط شركت مایكروسافت اعطا میشود و نشان میدهد كه دارنده آن، با تكنولوژی ارائه شده توسط مایكروسافت، در طراحی و ساخت نرم افزارهای تجاری-كاربردی كاملا آشنایی داشته و از تسلط قابل توجهی برخوردار است. دارنده MCSD این قابلیت را دارد كه در پروژه های نرم افزاری بزرگ، ضمن آگاهی از جنبه های اقتصادی علم نرم افزار، بهترین راه حل(Solution) را در بكارگیری تكنولوژی های مختلف برای پروژه ارائه دهد و آنرا از مرحله تجزیه و تحلیل(Analyse)، به مرحله طراحی(Design) برساند تا سایر برنامه نویسان تیم، هریك قسمتی از كار را عهده بگیرند. بدیهی است كه یك طراح نرم افزار، خود باید از تمام فنون برنامه نویسی به طور كامل آگاهی داشته باشد. مایكروسافت امتحانات MCSD را به نحوی ارائه میدهد كه هر فرد، چه از جنبه برنامه نویسی مطلق و چه از جنبه تحلیل مسائل نرم افزاری مورد آزمایش قرار گیرد. لذا در تلاش برای تحصیل MCSD، بهره گیری از اساتیدی كه خود این راه را پیموده اند، میتواند نقش مهمی در موفقیت سریعتر شما داشته باشد.

دوره برنامه نويسی MCSD جدید مايکروسافت شامل 4 قسمت اصلی می باشد:

– مقدمات برنامه نویسی

– ساختار لایه های نرم افزار

– انواع ساختار لایه های نرم افزاری

– Web که خود شامل Client Side و Server Side می باشد.

در همین راستا موسسه کهکشان نور مفتخر است دوره های مایکروسافت را برای علاقمندان به حوزه مایکروسافت برگزار نماید.

منبع: کلوپ

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *