مدارک کهکشان

آشنایی با مدارک پرطرفدار مایکروسافت

شرکت مایکروسافت دارای دوره‌های آموزشی و مدارک فراوانی است که به‌طور رسمی در بیشتر نقاط دنیا برگزار و ارایه می‌شود. این مدارک که به مجموعه آن‌ها (MCP(Microsoft certified professional گفته می‌شود، طی امتحانات استانداردی به افرادی که در بکارگیری یا پیاده کردن یکی از محصولات یا فناوری‌های مایکروسافت مهارت کافی کسب کرده‌اند داده می‌شود.
برای دستیابی به مدرک مهندسی مایکروسافت هر دانشجو باید دوره MCSA 2016 را با موفقیت بگذارند و در آزمون نهایی هر دوره نیز پذیرفته شود. پس از پایان دوره آن دانشجو به عنوان مهندس مایکروسافت در کل دنیا با یک شناسه کاربری منحصر به فرد شناخته می‌شود.

مدرک MCSA:

این مدرک که تقریباً از سال ۲۰۰۲ وارد مجموعه مدارک فنی مایکروسافت شد برای آن دسته از متخصصین IT طراحی شده است که نیاز به مدیریت، پشتیبانی و نگهداری از یک سیستم را دارند و وجه مشخصه آن با MCSE این است که نیاز به گذراندن هیچ امتحانی که شامل طراحی سیستم می‌شود ندارد. این مدرک برای افرادی مناسب است که در یکی از پست‌های مدیریت سیستمها، مدیریت شبکه، مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی، تحلیلگر عملکردهای شبکه، تکنیسین شبکه و متخصص بخش پشتیبانی مشغول به کار هستند. جهت دریافت این مدرک باید چهار امتحان را پشت سر بگذارید که شامل سه امتحان اصلی و یک امتحان انتخابی است. دوره MCSA: Windows Server 2016 آخرین مدرک مایکروسافت در زمینه مدیریت سرورهای مبتنی بر مایکروسافت است. این دوره به مخاطبان این امکان را می‌دهد که بتوانند سرویس‌های مختلف مبتنی بر شبکه را بر پایه ویندوز سرور ۲۰۱۶ مایکروسافت ارایه و با این کار در هزینه‌های فناوری اطلاعات سازمانی تا حد زیادی صرفه‌جویی کنند. از طرف دیگر از آنجایی که یک مهندس شبکه نیاز دارد علاوه‌بر تسلط بر سرور، توانایی کار با کلاینت هم داشته باشند، دراین دوره پک مهارت‌های لازم مرتبط با جدیدترین ویندوز مایکروسافت یعنی ویندوز ۱۰ هم به دانشجویان آموزش داده می‌شود.

مدرک MCSE:

در واقع اين مدرک برای مهندسان سيستم مهندسان پشتيباني فني تحليل گران و سيستم تحليلگران شبکه مناسب است لازم به ذکر است که اين مدرک از پرطرفدارترين مدارک فنی به حساب می‌آید کسی که برای دريافت اين مدرک اقدام می‌کند بايد دست کم تجربه‌ای يک ساله در پياده کردن و مديريت يک سیستم‌عامل تحت شبکه با 2000 کاربر و در 5 نقطه فيزيکی داشته باشد علاوه بر آن نامزد MCSE بايد دست کم يک سال تجربه در زمينه پياده کردن و مديريت سیستم‌عامل روی رايانه شخصی و طراحی زیرساخت شبکه داشته باشد .

مدرک MCT :

دارندگان اين مدرک (MCT (MICROSOFT CERTIFIED TRAINED  استادانی هستند که از سوی مايکروسافت برای تدريس و آموزش دوره‌های مايکروسافت تايید شده‌اند برای دريافت اين مدرک بايد يکی از ديگر مدارک MCP را داشت .

مدرک MCSA Web Application:

در این دوره دانشجویان در ابتدا با مفاهیم مرتبط با برنامه‌نویسی تحت وب از جمله HTML5 و CSS3 آشنا می‌شوند و یاد می‌گیرند چگونه از JavaScript در محیط ویژوال استودیو ۲۰۱۷ استفاده کنند. زبان برنامه‌نویسی C# یکی از زبان‌های مطرح در دنیای برنامه‌نویسی که در حوزه‌های مختلفی از جمله تولید برنامه‌های کاربردی تحت وب کاربرد دارد. در این دوره دانشجویان در ابتدا با مفاهیم کلی و پایه‌ای برنامه‌نویسی آشنا می‌شوند و در ادامه ضمن آشنایی با زبان C# با کاربردهای این زبان در تولید برنامه‌های تحت وب و ویندوزی آشنا می‌شوند. اما برای ارایه سرویس‌های حرفه‌ای مبتنی بر وب لازم است ارتباط خوبی بین وب و سرور هم برقرار شود که این بخش در سومین سرفصل‌های این دوره گنجانده شده است. در این بخش دانشجویان با فریم‌ورک متن‌باز و بسیار قدرتمند ASP.NET آشنا می‌شوند که به دلیل ویژگی‌های خاص و قابلیت‌های کنترلی خودکاری که در آن قرار داده شده است بسیار در بین توسعه‌دهندگان وب رواج پیدا کرده است. مایکروسافت در نام‌گذاری جدید نام دوره MCSD را به MCSA Web Application نام‌گذاری کرده است. افرادی که این دوره را می‌گذارند مجموعه‌ای کامل از مهارت‌های مرتبط با برنامه‌نویسی تحت وب را بدست می‌آورند و قادر خواهند بود برنامه‌های تجاری و کاربردی تحت وب، برنامه‌های تک و چند کاربره و نرم‌افزارهای تحت شبکه را از نقطه ابتدا طراحی و پیاده‌سازی کنند.

مدرک MOS :

اين مدرک مخفف MICROSOFT OFFICE SPECIALIST است و به کسانی داده می‌شود که در کار با برنامه‌های OFFICE مهارت کافی داشته باشند از آنجا که مجموعه OFFICE در بيش از 100 کشور و به 18 زبان در اختيار کاربران قرار می‌گیرد .می‌توان آن را فراگيرترين مدرک مایکروسافت دانست .بد نيست بدانيد که ماهانه 32 هزار نفر در سراسر دنيا اين مدرک را دريافت می‌کنند.

در همین راستا موسسه کهکشان نور مفتخر است دوره‌های مایکروسافت را برای علاقه‌مندان به حوزه مایکروسافت برگزار نماید. به دلیل اهمیت این مدارک در بازار کار و کمبود متخصص ،کهکشان پک این دوره‌ها را نیز به عنوان یک منبع آموزشی منحصربفرد و کاملا کاربردی تولید عرضه می‌نماید.
برای مشاهده لیست دوره‌های مایکروسافت روی لینک زیر کلیک کنید.

دوره‌های مایکروسافت در موسسه کهکشان نور

دوره MCSA Pack 2016

دوره MCSA Web Application

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *