sans pack

پک ویژه SANS، دروازه ورود به دنیای امنیت

موسسه SANS در سال 1989 به عنوان یک مجموعه آموزشی و تحقیقاتی ایجاد شده است که این موسسه در حال حاضر یکی از معتبرترین و بزرگترین مراکز آموزشی دوره‌های سایبری در دنیا است. در واقع این موسسه دوره‌هایی در گرایش‌های مختلف اعم از تست نفوذ،جرایم رایانه‌ای، امنیت شبکه و بازرسی سیستم‌ها ارایه می‌کند از سطح مقدماتی شروع و تا دوره‌های پیشرفته ادامه پیدا می‌کند.
نقطه شروع در دوره‌های سایبری دوره SEC301 است که در ادامه افراد با مطالعه مباحث دوره SEC401 نه تنها دانش اولیه در خصوص مباحث امنیتی را بدست می‌آورند بلکه می‌توانند خود را به خوبی با موضوعات و چالش‌های حوزه امنیت آشنا و خود را برای حضور در دوره پیشرفته‌تر آماده کنند.
در واقع این دو دوره حرفه‌ای در زمینه امنیت سایبری، سریعترین راه برای به دست آوردن تخصص در امنیت اطلاعات است.
دوره SEC301 به منظور آماده سازی مخاطبان در راستای امنیت اطلاعات طراحی شده است که محتوای این دوره از بخش‌های مختلفی در این زمینه از جمله اصول اولیه شبکه، سیاست‌های امنیتی، پاسخ به رخدادها، و حتی آشنایی با مفاهیم رمزگشایی تشکیل شده است. این دوره برای افرادی که دانش پایه‌ای از کامپیوتر و فناوری دارند ولی هیچ دانش قبلی در این خصوص ندارند و همچنین نیاز به درک بهتر مفاهیم و تکنیک‌های امنیت دارند طراحی شده است.
دانشجویان پس از پایان این دوره می‌توانند در دوره SEC401 شرکت کنند که این دوره به دانشجویان این امکان را می‌دهد که مباحث پیشرفته‌تر این حوزه را بیاموزند و با ملزومات مباحث امنیتی آشنا شوند. محتوای این دوره از بخش‌های مختلفی از جمله اصول شبکه، دفاع در عمق، درک فناوری‌های امنیت اینترنت و امنیت سیستم عامل‌ها تشکیل شده است. این دوره از موثرترین مراحل برای جلوگیری از حملات سایبری و شناسایی مهاجمان را در خود جای داده است که با کمک مباحثی که در این دوره آموزش داده می‌شود افراد می‌توانند در برابر طیف وسیعی از حملات سایبری که تلاش دارند به سازمان یا زیرساخت‌های آن آسیب بزنند، برنده شوند.
در راستای پاسخ به نیاز دانشجویان، افزایش بهره‌وری و کیفیت آموزش‌ها و از آنجایی که دو دوره SEC301 و SEC401 شامل مباحث پیوسته و مرتبط می‌شوند ما در کهکشان نور این دو دوره را باهم ترکیب و دوره SANS SEC Pack را ارایه کرده‌ایم. در این پک 80 ساعته دانشجویان با مباحث هر دو کد آزمونی آشنا می‌شوند و در پایان دید مناسبی نسبت به حوزه امنیت بدست می‌آورند.

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *