تخفیف ویژه دوره های کهکشانی

امروز روز کهکشانی‌‌هاست!

همزمان با سیزده آبان، روز دانش آموز، وب سایت جدید کهکشان رونمایی شد.

کهکشان همواره در تلاش است تا به نیازها و درخواسته‌های مشتریان ارزشمند خود پاسخ دهد. سالهاست که با همراهی صمیمانه مشتریان و تلاش بی نظیر همکارانمان، در مسیر بهبود مستمر گام بر میداریم و میدانیم که این امر مهم، فعالیتی است مداوم و لحظه به لحظه.
در همین راستا و با هدف بهبود و کاربردی تر شدن خدمات کهکشان، از سایت جدید خودمان رونمایی کردیم. وب سایت کهکشان مهم‌ترین بستر ارتباطی ما و شما است و طبیعتا کیفیت ارتباطی که در این بستر شکل می‌گیرد برای ما اهمیت خاصی دارد. سایت جدید کهکشان کاملا بازطراحی شده است و در فرآیند طراحی و اجرای آن تلاش کردیم همواره به نیازهای مخاطبان خود توجه داشته باشیم و امکانات و قابلیت‌هایی به آن بیافزاییم که کاملا کاربردی باشند.
در طراحی سایت جدید کهکشان محتوا برای ما اهمیت خاصی داشته و تلاش کردیم بستری عالی برای عرضه انواع محتواها از جمله مقالات آموزشی به روز و تخصصی؛ ویدیو و پادکست‌های کاربردی ایجاد کنیم.
وب سایت جدید کهکشان بستری است برای خبرهای بعدی کهکشانی‌ها! دوره‌های آموزشی آنلاین یکی از مواردی است که دانشجویان زیادی از کهکشان درخواست ارائه آن را داشتند؛ اکنون با راه‌اندازی سایت جدید و استودیو حرفه‌ای ضبط این فرآیند تسهیل شده است و به زودی کهکشانی‌ها شاهد دوره‌های حرفه‌ای آموزش الکترونیکی خواهند بود.
به پاس همراهی شما عزیزان و همزمان با روز دانش آموز، کهکشان تخفیف 10 درصدی برای ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی خود در نظر گرفته است. افرادی که از امروز تا پایان روز چهارشنبه در دوره‌های آموزشی کهکشان به صورت آنلاین ثبت‌نام کنند می‌توانند با وارد کردن کد KNSite تخفیف خود را دریافت و ثبت‌نام خود را به صورت کاملا آنلاین انجام دهند.

تقویم آموزشی کهکشان

منتظر خبرهای بعدی کهکشان باشید!

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *