پادکست از کجا شروع کنیم؟ | دوره های امنیت سایبری

گسترش شبکه‌های ارتباطی و وابستگی آن‌ها به تکنولوژی موجب شده است که تهدیدات روز افزونی هر روزه پیش روی سازمان‌ها قرار بگیرد و همین عامل نیاز به متخصصان این حوزه را بیش از پیش کرده است. موضوع امنیت در گرایش‌ها و شاخه‌های مختلف فناوری اطلاعات قابل تعریف است و تقریبا در هر حوزه‌‌ای که فناوری ورود کرده است، موضوع امنیت آن حوزه هم قابل تعریف است.

در این پادکست از سری «پادکست‌های از کجا شروع کنیم؟»، آقای خیاط ارشادی مدرس دوره‌های امنیت و برنامه نویسی موسسه کهکشان، به مباحث مختلف امنیت سایبری می‌پردازند و توضیحاتی در خصوص موارد زیر ارائه کرده‌اند:

  • وضعیت بازار کار و میانگین درآمد
  • بهترین مسیر برای ورود به حوزه امنیت سایبری
  • بررسی انواع شاخه‌ها و دوره‌های امنیت سایبری

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید پادکست زیر را گوش دهید و یا اگر مایل به شرکت در دوره‌های امنیت سایبری هستید می‌توانید به صفحه مخصوص دوره های امنیت سایبری در سایت کهکشان مراجعه کنید.

برای آگاهی از سایر پادکست‌های کهکشان می‌توانید به کانال رسمی ما در شنوتو مراجعه کرده یا از طریق اپلیکیشن‌های پادکست، صفحه کهکشان نور را جستجو کرده و عضو شوید.

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *