مجموعه گفتگوهای لایو از کجا شروع کنیم؟ | قسمت اول: حوزه سیسکو

موسسه کهکشان به منظور آشنایی بیشتر دانشجویان و علاقه‌مندان به حوزه فناوری اطلاعات، برنامه‌های لایوی را در اینستاگرام برگزار می‌کند که در این برنامه‌ها تلاش کردیم در هر نوبت به یک حوزه خاص از آموزش‌ها و مباحث IT بپردازیم. در نخستین برنامه از سری لایوهای از کجا شروع کنیم به سراغ حوزه سیسکو رفته‌ایم.
در این لایو بهناز آریا، مدیر آموزش کهکشان نور و حمید علیزاده مدرس دوره‌های سیسکو و مجازی سازی در ابتدا به سوال معروف مایکروسافت بهتر است یا سیسکو پرداختند. در ادامه موضوع تحولات مدارک سیسکو در سال 2020 مورد بحث قرار گرفت و موضوعات مهمی از جمله حذف گرایش‌های مختلف سطح CCNA، تغییر گرایش‌های CCNP و شیوه دریافت مدارک سطح CCIE مورد بحث قرار گرفت.
کرونا و تغییر شیوه دریافت مدارک سیسکو، روش‌های دریافت مدرک بین المللی سیسکو در ایران و آموزش آنلاین دوره های سیسکو از دیگر موضوعاتی بود که در این لایو به آن‌ها پرداخته شد.
اگر مایل به مشاهده سایر لایوهای کهکشانی هستید توصیه می‌کنیم صفحه اینستاگرام کهکشان نور را دنبال کنید.

اینستاگرام کهکشان نور

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *