در سال نو میلادی با تخفیفهای کهکشان

فرا رسیدن سال روز میلاد با سعادت پیامبر صلح و رحمت،حضرت مسیح، بر همه موحدان با ایمان جهان به ویژه هموطنان مسیحی فرخنده باد.

به گزارش روابط عمومی کهکشان، کریسمس، جشنی است که هر ساله نوید آغاز سال نو میلادی را می دهد و آغاز ایام کریسمس با سالروز میلاد مسیح در ۲۵دسامبر آغاز مي شود. هرچند مهمترین عید مذهبی در گاهشمار مسیحی، روز عید پاک است، مردم بسیاری کریسمس را پراهمیت ترین رویداد سالانه مسیحی میدانند. مسیحیان در این ایام دور هم گرده آمده و به یکدیگر هدیه می دهند.
کهکشان ضمن تبریک میلاد مسیح و فرارسیدن کریسمس و تبریک پیشاپیش سال 2017 میلادی، تخفیفهای ويژه ای را به عنوان هدیه در نظر گرفته است. این تخفیفها از 5 دی تا 12 دی ماه 95 جهت دوره های آموزشی در نظر گرفته شده است.
هر آغازی فرصتی است برای شروعی دوباره و موفقیت های جدید.
هدیه دانش و آموزش، با ارزشمندترین هدیه ایست که می توان با آن به استقبال سالی جدید و آغازی دوباره رفت.

تماس با ما

ثبت نام

تقویم دوره آموزشی

منبع: موسسه کهکشان نور

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *