معرفی دوره +Network

فن آوری اطلاعات عرصه نوینی را به منظور پیشرفت افراد و جوامع در دنیای امروز به روی همگان گشوده است. در این عرصه پهناور ، تبحر و تخصص عامل تمایز و موفقیت افراد در عرصه تکنولوژی اطلاعات می باشد و ملاک این تخصص در دست داشتن مدارک بین المللی IT همراه با کسب تجارب عملی است. از دانش شبکه می توان به عنوان یکی از مهمترین این تخصص ها و به طبع آن از مدارک مربوط به شبکه به عنوان مهمترین و رایج ترین مدارک بین المللی IT نام برد. بدیهیست آشنایی با مفاهیم اولیه شبکه نخستین گام در ورود به این زمینه تخصصی بوده و دانش اولیه فرد در زمینه Networking را پی ریزی می نماید. در این راستا شرکت CompTIA به عنوان یکی از معتبر ترین شرکت های ارائه کننده مدارک بین المللی IT ، مدرک +Network یا مدرک تکنسین شبکه را معرفی نموده و در طی آن به بررسی مفاهیم اولیه شبکه ، پروتکل ها از جمله TCP/IP، توپولوژیها، لایه ها و سایر موارد مهم در کار با شبکه پرداخته و افراد را جهت ورود به دوره های تخصصی تر شبکه از جمله دوره های مایکروسافت ، سیسکو ، لینوکس و امنیت شبکه آماده می سازد . لذا دوره +Network به عنوان پیشنیاز کلیه دوره های مربوط به شبکه و بهترین نقطه شروع این دوره ها می باشد.

دانش شبکه و فناوری های تحت شبکه از محبوب ترین و پردرآمد ترین بخش های فناوری اطلاعات و انفورماتیک می باشد و یادگیری و آشنایی با مباحث شبکه و امنیت شبکه جز اصلی ترین تخصص های افرادی می باشد که می خواهند در زمینه علوم کامپیوتری وارد بازار کار شوند.

اما سوالی که برای تمامی علاقه مندان در این حوزه مخصوصا دانشجویان رشته IT به وجود می آید و جواب های پراکنده ای در این زمینه وجود دارد این است که شبکه را از کجا شروع کنم و چگونه دانش شبکه را از مرحله مقدماتی به صورت تخصصی یاد گرفته و تا سطح پیشرفته آن را دنبال کنم؟

شبکه را چگونه بیاموزیم و از کجا شروع کنیم؟
شرکت های بسیاری در دنیا می باشند که دانش شبکه به محصولات آنها وابسطه بوده و به عبارتی طراحی و پیاده سازی انواع شبکه ها بدون استفاده از محصولات این شرکت ها امکان پذیر نمی باشد.

شرکت نرم افزاری مایکروسافت و شرکت سخت افزاری سیسکو متولیان انواع دانش و مباحث تخصصی شبکه می باشند و کسانی که می خواهند در حوزه IT به صورت کلی و نه صرفا شبکه دانش فناوری های روز دنیا را بیاموزند حتما باید بر روی محصولات این دو کمپانی مسلط باشند.

شرکت مایکروسافت و سیسکو برای علاقه مندان به حوزه IT، کارشناسان شبکه، دانشجویان انفورماتیک، مدیران IT و پشتیبان کنندگان و نگهدارندگان شبکه دوره های آموزشی را در جهان ارائه داده اند که با فراگیری این دوره ها می توان در زیمنه طراحی، مشاوره و نگهداری و پشتیبانی خدمات شبکه و دیتا سنتر وارد عرصه کاری شده و به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت نمود.

اولین دوره به عنوان پیش نیاز هرنوع دانش شبکه ای که مورد تایید هر دو کمپانی مایکروسافت و سیسکو می باشد ، یاد گیری و فراگیری دانش ابتدایی شبکه تحت عنوان +network میباشد که در آن با تعاریف تخصصی و جزئیات شبکه آشنا می شوید و می توانید بعد از به پایان رساندن دوره نتورک پلاس وارد دوره های تخصصی تر شوید.

سپس با گذراندن دوره های شبکه مایکروسافت MCSE که متشکل از 5 زیر مجموعه تخصصی می باشد می توانید تمامی دانش شبکه های مایکروسافتی را که امروزه در برگیرنده تمام دیتاسنتر های سازمانی دنیا میباشد را به صورت تخصصی فرا بگیرید و دانش شبکه را مسلط شوید. در واقع دوره های شبکه مایکروسافت شما را به سطحی از شبکه می رساند که اگر در آن مسلط شوید می توانید در پیاده سازی انواع شبکه های مایکروسافتی و نگهداری و پشتیبانی انواع خدمات شبکه در سطح سرور و کاربر فعالیت نمایید.

در ادامه با گذراندن دوره های تخصصی شرکت سیسکو که شامل سه مرحله اصلی CCNA، CCNP و CCIE می باشد در اولین دوره آن تحت عنوان Routing And Switching کسب دانش نمایید و مباحث تخصصی دانش شبکه خود را تکمیل نمایید و در سطح سخت افزار و لایه های زیرین شبکه به صورتی کاملا حرفه ای فعالیت نمایید.

در این راستا موسسه کهکشان نور مفتخر است تا تجربیات خود را در سالها برگزاری دوره +Network با استفاده از مجهزترین امکانات آموزشی و با در اختیار داشتن مجرب ترین اساتید در اختیار علاقمندان قرار دهد .جهت اطلاع بیشتر از دوره روی لینک زیر کلیک کنید.

کمپ فشره +Network

منبع: پال نت

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *