چرا برنامه نویسی اندروید را یاد بگیرم؟

شاید کمتر کسی با سیستم عامل اندروید و قابلیت های قدرتمند آن آشنا نباشد. طبق آخرین تحقیقات صورت گرفته سیستم عامل اندروید توانسته است 81.2 درصد از بازار جهانی گوشی های هوشمند را در اختیار بگیرد و مطمئنا این آمار در چند سال آینده افزایش خواهد یافت. اندروید، یک سیستم عامل متن باز است و توسعه دهندگان توانایی دسترسی به کدهای منبع آن را دارند. لینوکس، هسته ی این سیستم عامل است و اندروید قابلیت های قدرتمند و امنیت بالای خود را از لینوکس به ارث برده است. قیمت مناسب اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی، باعث افزایش روز افزون کاربرانش شده است، با توجه به این موضوع، مسلما تقاضا برای سفارش اپلیکیشنهای اندروید بالا می رود و یک بازار کار خوب برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان آن به وجود می آید.زبان رسمی که فریم ورک اندروید از آن استفاده می کند، جاوا است. به طور کلی راه های زیادی برای تولید اپلیکیشن های اندرویدی وجود دارند و از ابزارها، فریم ورک ها و زبان های مختلفی برای سیستم عامل اندروید استفاده کرد اما بهترین انتخاب، زبان برنامه نویسی جاوا است. جاوا به طور کامل از پلتفرم اندروید پشتیبانی کرده و جامعه ی بسیار بزرگی دارد.

چنانچه تجربه ی کار با این زبان و حتی زبان های دیگری را دارید، یادگیری برنامه نویسی اندروید برای شما آسان تر می شود اما در صورتی که هیچ تجربه ی قبلی برنامه نویسی ندارید هرگز نباید نا امید شوید چون دوره هایی تحت عنوان برنامه نویسی اندروید برای، کاربران سطح مبتدی تا حرفه ارائه شده است.

میزان محبوبیت اندروید

اندروید با داشتن نزدیک به 2 میلیارد کاربر، محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین سیستم عامل موبایل است. اما اپلیکیشن ها و نرم افزارهای اندرویدی با چه زبانی نوشته می‌شوند؟ تصمیم‌گیری برای توسعه یک برنامه اندرویدی، آسان‌ترین قدم در این فرآیند است! برنامه‌ نویسی کار دشواری بوده و یکی از مشکلات توسعه نرم افزار برای افراد ناآشنا این است که نمی‌دانند باید از کجا شروع کنند.

همانطور که میبینیم روز به روز وابستگی ما به گوشی های هوشمند و تکنولوژی افزایش می یابد، در نتیجه نیازمان به اپلیکیشن های مختلف نیز افزایش خواهد یافت و این فرصت خوبی برای توسعه دهندگان است تا دست به کار شوند و خود را در این زمینه مطرح کنند.همچنین داشتن ایده های خوب در این زمینه، همیشه نتیجه بخش بوده است؛ قطعاً برای شما هم پیش آمده که ایده هایی در رابطه با اپلیکیشن های موبایل به ذهنتان برسد و علاقه داشته باشید تا ایده هایتان را تا مرحله ی اجرا پیش ببرید.

پیش بینی آینده اندروید و برنامه نویسان اندروید

پیش بینی سهم بازار بیش از 81 درصدی گوشی های موبایل اندرویدی و وجود بیش از یک میلیارد کاربر اندرویدی یک طرف، آنچه مسلم است در سال های آینده اکثر دستگاه ها بصورت موبایل و قابل حمل خواهند بود که در حال حاضر سیستم عامل اکثر آنها اندروید است.

برنامه نویسی برای موبایل و آن هم سیستم عامل اندروید یک امتیاز به حساب می آید زیرا علاوه بر مشتریان زیاد و درآمدزایی از طریق خلق نرم افزارهای اندرویدی که در بخش قبلی اشاره شد، در سال های آینده تقریبا تمام شرکت ها به برنامه نویس اندروید نیاز خواهند داشت و در پی استخدام آنها خواهند بود. بنابراین آینده اندروید و برنامه نویسان اندروید بسیار روشن است.

از همین راستا موسسه کهکشان نور مفتخر است دوره برنامه نویسی اندروید را به برنامه نویسی به زبان جاوا را در قالب یک پک ارائه نماید. این دوره شما را به یک برنامه نویس موبایل روی سیستم عامل اندروید تبدیل می کند بگونه ای قادر خواهید بود پس از گذراندن دوره توان تولید برنامه های کاربردی تحت موبایل را داشته باشید. در این دوره ابتدا با زبان جاوای مورد نیاز برای توسعه در سیستم عامل اندروید، آشنا خواهید شد و بعد از ان در هر جلسه یک برنامه کاربردی برای سیستم عامل اندروید توسعه داده خواهد شد. اگر شما دانش برنامه نویسی کمی دارید و میخواهید با مفاهیم پایه ای برنامه نویسی آشنا شوید این دوره مناسب شماست.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از دوره پک Android روی لینک زیر کنید

(جاوا مقدماتی + اندروید مقدماتی) Android Pack

منبع: سایت کلیک

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *