اپل برای تولید آیفون منعطف با ال جی همکاری می‌کند.

تولید آیفون منعطف

اپل برای توسعه‌ی آیفون مجهز به صفحه‌ی نمایش منعطف در حال همکاری با ال‌جی دیسپلی می باشد.

بنابر گزارش‌های جدید، اپل در حال همکاری با ال‌جی برای تولید آیفون مجهز به نمایشگر منعطف است. اطلاعات ارائه شده نشان می دهد که دلیل همکاری اپل با ال‌جی و کنار گذاشتن سامسونگ ترس از نشت اطلاعات مربوط به تولید آیفون و استفاده از آن در محصولات سامسونگ است.

براساس گزارش The Bell، ال‌جی دیسپلی یک فرایند جدید کاری را در دستور کار قرار داده که تولید نمایشگر اولد منعطف برای استفاده در نسل بعدی آیفون‌ها است. در این گزارش از LG Innotek نیز نام برده شده است. ال‌جی اینوتک نیز وظیفه توسعه‌ی بورد الکترونیکی خمیده برای استفاده در کنار نمایشگر منعطف را دارد که احتمالا RFPCB نامگذاری می‌شود.

منابع که نامی از آن‌ها برده نشده به این نکته اشاره کرده‌اند که تولید پنل‌های مورد نظر از سال ۲۰۲۰ میلادی آغاز خواهد شد که به معنای به تعویق افتادن برنامه‌ی تولید آیفون‌های منعطف از سوی کمپانی اپل است. بنابر شنیده‌ها به نظر می‌رسد سال آینده‌ی میلادی شاهد رونمایی از اولین نسل گوشی منعطف سامسونگ خواهیم بود.

معمولا اپل مقدمات پروژه‌ی تولید گوشی‌هوشمند جدید خود را یک سال پیش از عرضه آغاز می‌کند که این پروسه شامل تولید ماژول‌هایی نظیر پنل می‌شود. ال‌جی دو الی سه سال پیش نمونه‌ی اولیه پنل منعطف خود را تولید کرده و در حال حاضر مشغول بهینه‌‌سازی و همچنین افزایش مقاومت در کنار بهره‌وری تولید این محصول می باشد.

سامسونگ به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی پنل‌های اولد برای استفاده در گوشی‌های هوشمند در حال حاضر وظیفه‌ی تامین نیاز اپل به این نوع پنل‌ها برای آیفون ۱۰ را بر عهده دارد. انتظار می‌رود این کمپانی کره‌ای در سال آینده‌ی میلادی نیز همچنان به عنوان تنها تامین کننده‌ی نیاز اپل ایفای نقش کند.

ال‌جی تولید انبوه پنل‌های اولد خود را آغاز کرده و انتظار می‌رود اولین محصول تولید شده توسط این کمپانی در اختیار شماری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند چینی قرار گیرد، حال آنکه ال‌جی همکاری با اپل برای تولید پنل‌های اولد را از سال ۲۰۱۹ میلادی آغاز خواهد کرد.

شنیده‌ها نشان از این دارد که اپل درصدد سرمایه‌گذاری در کارخانه‌ی E6 برای افزایش تولید پنل‌های اولد این کمپانی است. منابع نزدیک از همکاری‌ بین این دو کمپانی سخن می‌گویند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *