اپلیکیشن VLC پس از یک سال به‌روزرسانی شد.

اپلیکیشن VLC

اپلیکیشن پخش ویدیوی VLC برای اندروید پس از گذشت یک سال، به‌روزرسانی جدیدی دریافت کرد.

تیم Videolabs، سازنده‌ی اپلیکیشن پخش ویدیوی VLC پس از گذشت یک سال از انتشار آخرین نسخه‌ی این اپلیکیشن برای اندروید، بالاخره به‌روزرسانی مفصلی برای آن منتشر کرد. نسخه‌ی جدید که به‌تازگی در گوگل پلی قرار گرفته است بهبودها و ویژگی‌های مفیدی با خود به همراه دارد.

نسخه‌ی ۲.۵ اپلیکیشن VLC از اندروید اتو و ویدیوی ۳۶۰ درجه پشتیبانی می‌کند. همچنین اگر دستگاهی مجهز به اندروید اوریو داشته باشید، می‌توانید حالت تصویر در تصویر (PiP) را در این اپلیکیشن فعال کنید.

حالت شب به همراه تعدادی تنظیم اکولایزر پیش‌فرض در این به‌روزرسانی اضافه شده است. فهرست تغییرات همچنین از اضافه شدن ژست حرکتی جدیدی خبر می‌دهد که به واسطه‌ی آن، هنگام پخش ویدیو با دو بار لمس گوشه‌ی صفحه می‌توانید فیلم را ۱۰ ثانیه به جلو یا عقب ببرید.

علاوه بر این، پشتیبانی از Google Now به همراه طراحی پویا و متریال از دیگر صفت های این نسخه از اپلیکیشن VLC است؛ ضمن اینکه بهبودهایی در پخش صدا و پشتیبانی بهتر از زبان‌های راست به چپ مانند فارسی را نیز شاهد خواهید بود.

سرعت اجرای اپلیکیشن و نمایش ویدیو نیز بهبود پیدا کرده است. نسخه‌ی ۲.۵ از پلیر VLC هم‌اکنون منتشر شده و از گوگل‌ پلی قابل دانلود است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *