گوگل مپ زمان پیاده‌ شدن از مترو یا اتوبوس را اطلاع می‌دهد

گوگل مپ

گوگل به‌زودی ویژگی جدیدی به اپلیکیشن گوگل مپ اضافه خواهد کرد که رسیدن به ایستگاه مقصد را به اطلاع‌ کاربران می‌رساند.

گوگل قصد دارد با اضافه‌ کردن توانایی نشانه‌گذاری بلادرنگ، راهنمایی‌های مناسبی در طول سفرتان به شما ارائه کند.

از طریق این ویژگی، علاوه بر اپلیکیشن گوگل مپ، از طریق صفحه‌ی قفل گوشی نیز از اطلاعات لحظه‌ای مسیر با خبر می‌شوید. برای بهره‌مند شدن از این ویژگی، به‌زودی کاربران می‌توانند از طریق دکمه‌ی «Start» که در قسمت پایینی صفحه قرار دارد، از اطلاعات سفرشان مطلع شوند. برای نمونه اگر با اتوبوس یا مترو قصد سفر به نقطه‌ی دیگری از شهر دارید، به‌محض نزدیک شدن به ایستگاه مقصد، گوگل مپ شما را از زمان پیاده‌ شدن مطلع می‌کند.

نکته‌ی جالبی که درباره‌ی این به‌روزرسانی وجود دارد، امکان مشاهده این اطلاعات از طریق صفحه‌ی قفل و نوار اعلانات گوشی است؛ همچنین به دلیل ذات تعامل‌پذیری این اعلانات، می‌توانید مستقیماً از طریق نوار اعلانات با گوگل مپ تعامل داشته باشید.

فرقی ندارد که هدف شما از استفاده این ویژگی برای پیاده‌روی، رانندگی یا استفاده وسایل نقلیه عمومی باشد؛ گوگل مپ سعی دارد با ارائه اطلاعات دقیق و به‌موقع، شما را از اتفاقات پیرامونتان باخبر سازد.

احتمال می‌رود که اکنون گوگل مشغول آزمایش این ویژگی در قالب نسخه‌ی آزمایشی باشد؛ از این رو انتظار می‌رود که این به‌روزرسانی به‌زودی در دسترس کاربران عمومی قرار گیرد.

گوگل با به‌روزرسانی‌ منظم و افزودن ویژگی‌های جدید، قصد دارد اپلیکیشن نقشه‌ی خود را بیش از پیش نزد مردم جهان محبوب کند. اگرچه هنوز برخی ایرادات در مسیریابی و به‌روز نبودن اطلاعات نقشه‌ی شهر‌ها دیده‌ می‌شود؛ اما روند پشتیبانی گوگل از این اپلیکیشن نشان از عزم جزم این شرکت برای ارائه نقشه‌ای دقیق از نقاط مختلف جهان دارد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *