تلگرام از دسترس خارج شد.

تلگرام

پیام‌رسان تلگرام از دقایقی پیش از دسترس خارج شده است و به نظر می‌رسد این مشکل مربوط به خود این سرویس است.

تلگرام به‌عنوان محبوب‌ترین سرویس پیام‌رسان مورد استفاده در ایران، از دقایقی پیش در دسترس نیست. در صورتی که جزو کاربران این سرویس باشید، احتمالا متوجه شده‌اید که از حدود ساعت ۱۳:۰۰، دوشنبه ۱۴ اسفندماه، سرویس تلگرام در حال اتصال باقی می‌ماند و کاربران قادر به ارسال و دریافت پیام از طریق این سرویس نیستند.

شواهد امر نشان از این دارند که مشکل مربوط به تلگرام و سرورهای این پیام‌رسان است؛ چرا که مراجعه به وبلاگ و وب‌سایت این پیام‌رسان نیز ناموفق بوده و از این‌رو، به احتمال زیاد مشکلی برای سرورهای تلگرام پیش آمده است.

گزارش کاربران این سرویس در اقصی نقاط جهان نشان از این دارد که این سرویس تنها در ایران با مشکل روبه‌رو نیست و کاربران در سایر کشور‌ها نیز قادر به استفاده از تلگرام نیستند.

بروزرسانی:

حساب کاربری رسمی پیام‌رسان تلگرام در توییتر با انتشار توییتی رسما تایید کرده که دسترسی به سرویس تلگرام در اروپا، خاورمیانه و شمال آفریقا ممکن نیست. اطلاعات ارائه شده نشان از این دارد که متخصصان این کمپانی در تلاشند تا مشکل موجود را به زودی حل کنند.

Some of our users in Europe and the MENA region are currently experiencing connection issues. Please hang on, we have all hands on deck to bring you back soon!

— Telegram Messenger (@telegram) March 5, 2018
به گزارش ورج، تنها تلگرام نیست که در ساعات گذشته دچار اختلال شده و پیام‌رسان سیگنال نیز با مشکلی مشابه دست به گریبان است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *