آپدیت اکتبر 2018؛ نام رسمی به‌روزرسانی بزرگ ویندوز 10 است.

ویندوز 10

مایکروسافت نام به‌روزرسانی بزرگ بعدی ویندوز ۱۰ را «October 2018 Update» اعلام کرد.

مایکروسافت امروز اعلام کرد که با تبعیت از فُرم نام‌گذاری به‌روزرسانی پیشین که «آپدیت آوریل ۲۰۱۸» نام‌ داشت، نام به‌روزرسانی بزرگ آتی ویندوز ۱۰، «آپدیت اکتبر ۲۰۱۸» خواهد بود؛ به‌نظر می‌رسد که ردموندی‌ها با اتخاذ تصمیمی معقول، فرمت نام‌گذاری براساس تِم را کنار گذاشته‌اند.

روآن سونز، قائم‌مقام سازمانی مایکروسافت می‌گوید:

مفتخر به اعلام این خبر هستم که نام به‌روزرسانی بزرگ آتی ویندوز ۱۰، «آپدیت اکتبر ۲۰۱۸ ویندوز ۱۰» خواهد بود. با این به‌روزرسانی، ما قابلیت‌ها و بهبودهای جدیدی را برای نزدیک به ۷۰۰ میلیون کاربر ویندوز ۱۰ به ارمغان خواهیم آورد؛ قابلیت‌هایی که به مردم در استفاده‌ی بهینه از وقتشان کمک خواهند کرد. طی هفته‌های آتی، اطلاعات بیشتری درباره‌ی به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ به اشتراک خواهیم گذاشت.

آپدیت اکتبر ۲۰۱۸، تحت نسخه‌ی ۱۸۰۹ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و گفته می‌شود که مایکروسافت در نظر دارد تا کار روی این نسخه را به‌صورت داخلی در تاریخ ۲۵ سپتامبر (۳ مهر) به پایان برساند و انتشار عمومی آن را از نیمه‌ی نخست ماه اکتبر آغاز کند. چنانچه تمام امور طبق برنامه پیش برود، مایکروسافت نسخه‌ی عمومی را در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) کمپایل خواهد کرد و فرآیند تست آن را به‌کمک اینسایدرها به انجام خواهد رساند.

پیش‌بینی می‌شود که ردموندی‌ها در روز نخست انتشار نیز همانند تمام نسخه‌های قبلی Windows 10، وصله‌ی نرم‌افزاری کوچکی را شامل رفع نواقص و بهبودهای جزئی در اختیار کاربران قرار دهد؛ بنابراین در مراحل پایانی توسعه‌ی رداستون ۵ به‌سر می‌بریم، بدین مفهوم که از این پس، به‌روزرسانی بعدی Microsoft با نام کد 19H1 در کانون توجهات قرار خواهد گرفت؛ این به‌روزرسانی در بهار سال آینده به‌صورت رسمی منتشر خواهد شد.

 

منبع: زومیت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *