حالت تاریک و پاسخ سریع به نسخه اندروید واتس اپ اضافه می شوند

واتس اپ

واتس اپ بعد از مدت ها در حال کار روی «حالت تاریک» و قابلیت های جذاب دیگری برای نسخه اندروید است. در حال حاضر نحوه توسعه این ویژگی مشخص نشده اما ممکن است به کاهش مصرف انرژی در موبایل های با نمایشگر OLED کمک کند.

بر اساس این خبر که توسط WABetaInfo در توییتر منتشر شده، واتس اپ قابلیت دیگری را هم در دست توسعه دارد که پیش از این در پیامرسان های دیگر از جمله تلگرام شاهد آن بودیم. این ویژگی به کاربر اجازه می دهد با کشیدن یک پیام خاص به سمت راست سریعا روی آن ریپلای کند. قابلیت مذکور هنوز در نسخه 2.18.282 واتس اپ ارائه نشده چرا که توسعه آن مستلزم بهینه سازی بیشتری است اما WABetaInfo با انتشار یک گیف عملکرد آن را به نمایش گذاشته است.

ریپلای از طریق کشیدن پیام از چند سال قبل در دسترس کاربران iOS واتس اپ بود و پاسخ به یک پیام خاص را بسیار ساده می کرد اما مشخص نیست چرا پیام رسان مذکور از ارائه این قابلیت در نسخه اندروید واتس اپ خودداری می کرد.

احتمالا در صورت فعال شدن ویژگی مذکور تعداد بسیار از کاربران دیگر از روش فعلی کلیک روی پیام، نگه داشتن آن و سپس پاسخ استفاده نخواهند کرد. در حال حاضر مشخص نیست که قابلیت پاسخ سریع برای همه کاربران فعال شود اما منبع مذکور از ارائه آن در آینده نزدیک خبر داده است.

در نهایت نوبت به کلید More میرسد که تنها کاربرد آن نمایش تمامی اعضا در گروه های با بیشتر از ۱۰ عضو است.

اپلیکیشن هایی نظیر واتس اپ و وی چت با ارائه قابلیت های جذاب و کاربردی موفق به جذب کاربران بسیار زیادی شده اند تا جایی که بر اساس گزارش شرکت تحقیقاتی SEMrush پیامرسان ها با جذب ۱.۳ میلیارد کاربر روزانه‌ی فعال شبکه‌های اجتماعی را پشت سر گذاشته اند.

 

منبه: دیجیاتو

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *