آخرین نسخه واتس اپ مخاطبین شما را رتبه بندی می کند

واتس اپ

واتس اپ از این پس دوستان شما را بر اساس میزان ارتباطی که با هم دارید و محتوایی که میان هم رد و بدل می‌کنید، رتبه‌بندی خواهد کرد. قابلیت جدیدی به نام Ranking که اخیرا به اپلیکیشن اضافه شده، به طور خودکار استتوس‌های به‌روز شده دوستان «محبوب» شما را بالاتر از سایر افراد قرار می‌دهد.

با این حساب همیشه استتوس‌های دوستان صمیمی‌تان را بالاتر از سایر افراد می‌بینید و دیگر نیازی به جستجو برای یافتن آن‌ها نخواهید داشت. به گفته وبسایت WABetaInfo، دوستان صمیمی شما در واتس‌ اپ توسط یک الگوریتم هوش مصنوعی شناسایی می‌شوند.

قابلیت Ranking به صورت محلی در تلفن هوشمند شما کار می‌کند، به این معنا که اگر اپلیکیشن را پاک کرده یا موبایل‌تان را عوض کنید مجددا کار شناسایی مخاطبین محبوب را از ابتدا آغاز خواهد کرد.

سیستم جدید واتس اپ از همان الگویی پیروی می‌کند که سال‌هاست در اینستاگرام با آن آشنا هستیم؛ این که تایملاین بر اساس مخاطبینی چیده می‌شود که بیشتر از سایرین با آن‌ها تعامل و گفتگو داریم.

قابلیت رتبه‌بندی کاربران در واتس اپ برای نسخه بتای 2.18.102.4 اپلیکیشن منتشر شده که با دریافت آن، می‌توانید تغییرات حاصله از آن را مشاهده نمایید. برای دریافت آخرین بتای واتس اپ برای اندروید می‌توانید به این لینک مراجعه نمایید.

 

منبع: دیجیاتو

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *