مایکروسافت تم روشن جدید به ویندوز اضافه می‌کند

ویندوز

به‌روزرسانی بزرگ بعدی ویندوز 10، ظاهر آن را جذاب‌‌تر و چشم‌‌نوازتر خواهد کرد.

مایکروسافت بنا دارد تم روشن و جذاب جدیدی را برای ویندوز 10 در به‌روزرسانی بزرگ بعدی آن معرفی کند. این تم امروز در یکی از نسخه‌های آزمایشی ویندوز 10 ارائه شد، که ترکیب آن برآمده از تم روشن فعلی است که اکنون در ویندوز وجود دارد. مایکروسافت با تغییر رنگ تمام سطوح رابط کاربری به رنگ سفید، این تم را در سرتاسر سیستم اعمال کرده است. برای تکمیل جذابیت‌های این تم، طراحان تغییراتی را در کاغذدیواری پس‌زمینه پیش‌فرض ویندوز اعمال کرده‌اند که آن را بسیار چشم‌نواز و منطبق با فضای تم کرده است.

تم روشن جدید برای اولین بار در آپدیت بزرگ بعدی ویندوز که احتمالاً اردیبهشت‌ماه سال آینده خواهد بود، ظاهر خواهد شد. این به‌روزرسانی که با کد 19H1 منتشر خواهد شد، همچنین شامل بهبودهای در بخش‌های عکس گرفتن از صفحه نمایش، سازوکارهای چاپ و همچنین ساعات هوشمند به‌روزرسانی ویندوز (به نحوی که راه‌اندازی‌های مجدد با هماهنگی کاربر و مطابق خواسته‌های او باشد)، خواهد بود.

مایکروسافت همچنین کنترل تنظیم روشنایی صفحه نمایش را به مرکز اعلان‌های ویندوز اضافه می‌کند و یک تم تاریک نیز برای نرم‌افزار OneDrive یکپارچه با خود سیستم‌عامل، تعبیه خواهد کرد. کاربران اینسایدر ویندوز (Windows Insiders) می‌توانند با دریافت و نصب آخرین نسخه‌ی بتای عمومی، و پیش از انتشار این ویژگی‌های جدید برای طیف وسیع‌تری از کاربران در سال آینده، آن‌ها را مشاهده کنند.

 

منبع: زومیت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *