پیام‌ رسان اسکایپ یکی از بزرگترین به‌روزرسانی‌ های خود را دریافت کرد

اسکایپ

مایکروسافت ساعاتی پیش به‌روزرسانی مهمی برای اسکایپ منتشر کرده که ضمن ارائه قابلیت‌های تازه، عملکرد آن را ارتقاء می‌دهد. مهم‌ترین ویژگی نسخه جدید، امکان دریافت پیام کوتاه است که البته فقط کسانی که دارای شماره اسکایپ همراه با کالر آیدی هستند می‌توانند از آن‌ بهره‌مند شوند.

اما یک قابلیت مهم دیگر، امکان اشتراک‌گذاری مستقیم فایل از وان درایو در پنجره‌های گفتگوست. این امکان به لطف یک افزونه جدید فراهم شده که می‌توانید با فشردن کلید + از پایین پنجره چت به آن دسترسی داشته باشید.

همچنین در این نسخه اسکایپ، یک پنل مخاطبین جدید هم اضافه شده که به کاربران اپلیکیشن کنترل و گزینه‌های بیشتری برای شخصی‌سازی دفترچه تلفن می‌دهد. حتی حالا می‌توانید به یکی از مخاطبین حال حاضرتان شماره تلفن اضافه کنید.

تغییرات دیگر اسکایپ در راستای آشنا کردن شما با افراد جدید اتفاق افتاده‌اند. پیام‌رسان ویدیویی مایکروسافت حالا در بخشی موسوم به People You May Know، افراد جدیدی را برای اضافه شدن به فهرست دوستان به شما پیشنهاد می‌کند. ضمنا با یک ژست حرکتی جدید، می‌توانید با نگه داشتن انگشت روی لوگوی اسکایپ سریع‌تر از گذشته وارد مکالمه با یکی از افراد شوید.

این ژست حرکتی جدید همچنین اجازه می‌دهد که وارد صفحه آخرین چت‌هایتان شده، تماس جدیدی برقرار کرده و سریع‌تر وضعیت حضورتان در اپلیکیشن را تغییر دهید. اما در مورد بحث همیشگی مصرف دیتا، اسکایپ حالا از بین اینترنت وای فای یا دیتا هنگامی که تصاویر به طور خودکار دانلود می‌شوند، حق انتخاب را به شما می‌دهد. ضمنا می‌توانید جلوی دانلود خودکار را هم به طور کامل بگیرید.

پیش از آنکه به دانلود آخرین نسخه اسکایپ اقدام کنید، باید بدانید که قابلیت دریافت پیامک فقط برای کاربران آمریکایی اپلیکیشن در دسترس قرار دارد. برای دانلود آخرین نسخه اپلیکیشن در اندروید می‌توانید همین حالا به پلی استور گوگل مراجعه کنید. همچنین فایل نصبی این نسخه را می‌توانید مستقیما از وبسایت APKMirror دریافت نمایید.

 

منبع: دیجیاتو

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *