توییتر با اضافه کردن یک تگ، آغاز کننده رشته توییت ها را برجسته تر می کند

توییتر

تا حالا برایتان اتفاق افتاده که رشته توییت بلندی را دنبال کنید و بخواهید آغاز کننده آن را بدانید؟ یا اینکه از توییت‌های پشت سر هم حساب‌های تقلبی گیج شده باشید؟ توییتر به تازگی تدبیری اندیشیده که دیگر چنین موضوعاتی برایتان به چالش تبدیل نشوند.

به لطف اضافه شدن تگی جدید با عنوان “Original Tweeter”، از این پس می‌توانید بفهمید که فرد شروع کننده بحث در یک رشته توییت چه کسی بوده است. توییتر به طور آزمایشی هر بار که توییت کننده اصلی پاسخ جدیدی ارسال می‌کند، تگ اریجینال توییتر را کنار نام کاربری او می‌چسباند تا با دیدن این تگ هرگز آغاز کننده بحث را گم نکنید.

البته فایده اصلی تگ در اینجاست که دیگر حساب‌های کاربری اصلی را با حساب‌های مقلد و تقلبی اشتباه نخواهید گرفت. به عنوان مثال، اگر ایلان ماسک توییت جدیدی ارسال کند، در کنار تمام پاسخ‌های بعدی او تگ اریجینال توییتر قرار می‌گیرد تا مقلدان این کارآفرین میلیاردر را با خود واقعیش اشتباه نگیرید.

ممکن است تغییر بسیار کوچکی باشد، اما مطمئنا برای توییت‌های بحث برانگیز و افرادی که نوشته‌هایشان بازخوردهای زیادی به همراه می‌آورد ویژگی کارآمدی خواهد بود. توییتر اعلام کرده که تست تگ‌های جدید برای نسخه‌های iOS و اندروید اپلیکیشن را آغاز کرده است.

سارا هایدر، مدیر محصول توییتر در گفتگو با وبسایت تک‌کرانچ ضمن تأیید این خبر اعلام کرده که هدف توییتر از ارائه این قابلیت، خدمت‌رسانی بهتر به بحث‌ها و مکالمات عمومی در این شبکه‌ اجتماعی بوده است.

در هر صورت، توجه داشته باشید که قابلیت مذکور هنوز در مراحل اولیه تست خود قرار دارد. بنابراین در عین احتمال ارائه به صورت رسمی طی هفته‌های آینده، این امکان نیز وجود دارد که بازخوردهای کافی را دریافت نکرده و هرگز به نسخه پایدار اپ راه پیدا نکند.

 

منبع: دیجیاتو