مایکروسافت آگهی استخدامی با محوریت سرفیس مبتنی بر آرم منتشر کرد.

مایکروسافت

مایکروسافت برای افزایش تعداد کارکنان خود، آگهی استخدامی منتشر کرده است که در آن به ساخت سرفیسی مبتنی بر آرم، اشاره می‌شود.

اخیرا شایعاتی مبنی بر ساخت دستگاهی مبتنی بر آرم که از دو صفحه‌نمایش تاشو برخوردار است، منتشر می‌شود. حال در جدیدترین آگهی استخدام مایکروسافت، ردموندی‌ها به ساخت دستگاهی با نام سرفیس اشاره دارند که بر مبنای پردازنده‌ی آرم توسعه یافته است. در این آگهی مایکروسافت به استخدام مهندس رادیو اشاره کرده که در ساختمان ۸۵ فعالیت خواهد کرد؛ همان ساختمانی که کارکنان بخش سخت‌افزار سرفیس در آن فعالیت می‌کنند.

فرد موردنظر مایکروسافت باید در آزمایش بخش‌های رادیویی مانند وای‌فای و… پاسخگو باشد؛ همچنین این شرکت به دنبال شخصی است که به‌صورت منظم برای ملاقات با تولیدکنندگان، به چین سفر کند. جالب است بدانید که وظیفه‌ی ساخت محصولات سرفیس و ایکس‌باکس مایکروسافت، بر عهده‌ی شرکت چینی پگاترون است. با نگاه به دو مورد بالا، ساخت سرفیسی جدید چندان دور از ذهن به‌ نظر نمی‌رسد.

در ادامه‌ی این آگهی، مایکروسافت به استخدام فردی اشاره کرده است که با فناوری LTE به‌کاررفته در پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ آشنایی داشته باشد؛ اگرچه این پردازنده تا به حال به‌صورت رسمی معرفی نشده است؛ اما انتظار می‌رود که در اجلاس کوالکام اسنپدراگون که هفته‌ی آینده برگزار خواهد شد، رونمایی شود. احتمال می‌رود که در کنار معرفی پردازنده‌ی جدید، کوالکام جزئیات جدیدی از اجرای ویندوز ۱۰ روی پردازنده‌ی آرم منتشر کند.

اگرچه تمام اطلاعات بالا به ساخت سرفیس جدیدی دلالت می‌کند؛ اما حوزه‌ی فعالیت این دستگاه هنوز برای رسانه‌‌ها مشخص نیست. مایکروسافت امسال در حالی از سرفیس‌ پرو LTE رونمایی کرد که از پردازنده‌های سنتی اینتل در آن استفاده شده بود. احتمال دارد آگهی استخدام جدید مایکروسافت به ساخت سرفیس‌پرو مبتنی بر پردازنده‌ی آرم اشاره داشته باشد؛ اما این احتمال نیز وجود دارد که مایکروسافت نقشه‌ی بلندپروازانه‌ای که سال‌ها در سر می‌پروراند، با معرفی گوشی‌ هوشمند جدید خود عملی سازد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *