هوش‌ مصنوعی مایکروسافت زبان چینی را آموزش می‌دهد.

هوش مصنوعی مایکروسافت

مایکروسافت اپلیکیشن جدیدی معرفی کرده است که به‌ لطف به‌کارگیری هوش‌ مصنوعی، زبان چینی را به‌آسانی تدریس می کند.

اوایل ماه‌ جاری، واحد تحقیقات مایکروسافت از کار روی اپلیکیشنی سخن گفت که زبان چینی را در قالبی ساده به کاربران آموزش می‌دهد. حال امروز این اپلیکیشن مبتنی بر هوش‌ مصنوعی برای کاربران آی‌او‌اس منتشر شده است و قصد دارد در زمانی به‌مراتب کمتر،به دانش‌آموزان  در فراگیری زبان چینی کمک کند.

یان ژیا، رهبر ارشد بخش توسعه‌ در شعبه‌ی پکن واحد تحقیقات مایکروسافت، می‌گوید:

فکر می‌کنید زبان چینی را می‌دانید؛ اما هنگامی که با یک شخص چینی برخورد کنید و بخواهید به این زبان صحبت کنید، در صورت تمرین‌ نکردن، هیچ راهی برای انجام این کار وجود ندارد. اپلیکیشن ما با بهره‌گیری از تکنولوژی پردازش زبان و گفتار طبیعی قصد رفع این مشکل را دارد.

هوش مصنوعی مایکروسافت

البته مایکروسافت به‌صورت واضح اشاره می‌کند که این اپلیکیشن به‌هیچ عنوان نیاز به معلم را برطرف نخواهد کرد و دانش‌آموزان همچنان برای فراگیری این زبان نیاز به معلم دارند؛ در واقع این اپلیکیشن قصد دارد نقش دستیاری را ایفا کند که کاربران را در راه یادگیری زبان چینی همراهی می‌کند. برای یادگیری بهتر، در این اپلیکیشن شاهد حضور سیستم‌ درجه‌بندی و نمره‌دهی پیشرفته‌ای هستیم که یادگیری را آکادمیک‌تر می‌کند؛ همچنین در صورت وجود مشکل در ادای کلمات، اپلیکیشن به‌صورت خودکار آن‌ها را مشخص و دوباره از کاربر برای تلفظ صحیح درخواست می‌کند.

فرقی ندارد که به‌تازگی قصد فراگیری زبان چینی دارید یا پیش‌تر تجربه‌ی یادگیری آن را داشته‌اید؛ این اپلیکیشن برای هر دو دسته‌ی کاربران ساخته شده است و شما از هم‌اکنون می‌توانید اقدام به دریافت آن از اپ‌استور اپل کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *