آغاز تخفیف ویژه کمپ های نوروزی کهکشان

موسسه فرهنگی هنری کهکشان نور با بیش از 18 سال سابقه درخشان در آموزش هر ساله در ایام نوروز اقدام به برگزاری کمپ های تخصصی در زمینه های مربوط به تکنولوژی و فناوری می نماید. این مجموعه با در اختیار داشتن امکانات و کارآمدترین پرسنل و بهره مندی از مدرسین مجرب، این دوره ها را با هدف فراهم آوردن امکان آموزش تخصصی در مدتی کوتاه و تحول در راستای آموزش برگزار می نماید.

در کمپ‌های فشرده آموزشی، سرفصل‌ها، مطابق با سرفصل‌های دوره‌های آموزشی سالانه کهکشانی می باشد، با همان لابراتوارها و اساتیدی که در طول سال در موسسه کهکشان نور برگزار می شود و حتی مدت‌زمان آموزش هم‌تغییری نمی‌یابد و فقط در یک بازه زمانی مشخص و فشرده، به‌صورت روتین این کار انجام می‌گیرد. تنها تفاوت این دوره‌ها برگزاری آن‌ها به‌صورت فشرده و در چند روز است. همچنین این کمپ‌های فشرده آموزشی “فرصت طلایی” را در اختیار علاقه‌مندان به فراگیری IT قرار می‌دهد.

ايام تعطيلات نوروز بهترين فرصت براي افرادی است كه در طول سال به دلیل مشکلاتی چون مشغله کاری ، تحصیلی و …زمان کافی برای شرکت در دوره‌های بلندمدت و چندماهه آموزشی را ندارند. لذا با برگزاری این کمپ ها فرصتی مناسب، برای حضور این عزیزان جهت بهره برداری از دوره‌های تخصصی موسسه کهکشان نور در مدتی کوتاه در راستای آینده‌ای بهتر و باکیفیت‌تر فراهم‌شده است.

تمامی دوره ها در این موسسه امکان ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب را با کمی تلاش و پشتکار برای دانشجویان فراهم میکند، این کمپ‌های آموزشی این فرصت را در اختیار دانشجویان و علاقه‌مندان به فراگیری IT قرار می‌دهد تا بعد از پایان ایام نوروز، با داشتن یک رزومه خوب و یک مدرک معتبر، وارد بازار رو به رشد IT گردند.

کهکشان امسال نیز از پنجم تا پانزدهم فروردین‌ماه ، تعدادی از دوره‌های آموزشی را به‌صورت کمپ‌های نوروزی برگزار می‌نماید. و همچنین تخفیف‌های ویژه‌ای به‌عنوان هدیه نوروزی برای این کمپ‌ها در نظر گرفته شده است تا علاقه‌مندانی که مایل‌اند از فرصت تعطیلی و مشغله کمتر تعطیلات نوروزی استفاده نمایند و مباحث تخصصی را در شرایط ایده آل و به‌صورت فشرده آموزش ببینند، از این کمپ‌ها استفاده نمایند.

لازم به ذکر است به آن دسته افرادی که تا 30 بهمن 96 جهت ثبت‌نام در این کمپ‌ها اقدام نمایند، 20 درصد تخفیف طلایی کمپ‌های نوروزی به آنها تعلق خواهد گرفت.

این دوره‌ها در سال 97 مشمول افزایش قیمت سال جدید خواهند شد درنتیجه این بهترین زمان برای شرکت در دوره‌ها باقیمت سال 96 و با بیست درصد تخفیف طلایی می‌باشد. پس زمان را از دست ندهید تا خاطره خوشی از کهکشان را در نوروز 97 همراه با ما داشته باشید.

فرارسیدن سال 1397 خورشیدی، پیشاپیش گرامی باد!

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این کمپ ها به لینک زیر مراجعه نمایید.

کمپ های نوروزی کهکشان

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *