5 روز تخفیف یلدایی بسیار ویژه کهکشان

کهکشان به مناسبت شب یلدا از 28 آذر تا 2 دی ماه تخفیف ويژه سی درصدی میدهد.

به گزارش روابط عمومی کهکشان، شب یلدا یا شب چلّه یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانی است.
در این جشن، طی شدن بلندترین شب سال و به دنبال آن بلندتر شدن طول روزها در نیم‌کرهٔ شمالی، که مصادف با انقلاب زمستانی است، گرامی داشته می‌شود. مردم روزگاران گذشته دریافتند که در بعضی ایام و فصول روزها بسیار بلند می‌شود و در نتیجه، از روشنی و نور خورشید بیشتر می‌توانستند استفاده کنند.
این اعتقاد پدید آمد که نور و روشنایی و تابش خورشید، نماد نیک و موافق بوده و با تاریکی و ظلمت شب در نبرد و کشمکش‌اند. مردم دوران باستان و از جمله اقوام آریایی، دریافتند که کوتاه‌ترین روزها، آخرین روز پاییز و شب اول زمستان است و بلافاصله پس از آن روزها به تدریج بلندتر و شب‌ها کوتاهتر می‌شوند، از همین رو آنرا شب زایش خورشید نامیده و آنرا آغاز سال قرار دادند.
کهکشان نیز به مناسبت این سنت دیرینه و غنی، تخفیف کم نظیری را از 28 آذر تا 2 دی به عنوان هدیه این جشن زیبا در نظر گرفته است.
با ثبت نام در دوره های کهکشان در این پنج روز استثنایی، تا سی درصد تخفیف دریافت نموده و آغازی دوباره را در زندگی حرفه ای خود تجربه نمایید.

کهکشان این بلندترین شب سال را پیشاپیش به یکایک ایرانیان تبریک میگوید و آرزوی بهترینها را برایتان دارد.

تماس با کهکشان

ثبت نام

تقویم دوره های آموزشی

منبع: کهکشان نور

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *