دوره آموزشی CCNA و مزایای داشتن مدرک آن

سیسکو بزرگترین شرکت تولید کننده تجهیزات حرفه ای شبکه می باشد. این شرکت محصولات مختلفی از جمله انواع روترها وسویچ ها ، فایروال ها تجهیزات وایرلس و … دارد . علاوه بر آن شرکت سیسکو سیستم عامل های مختلف جهت محصولات متفاوت خود را به مشتریان ارایه می کند. ابزار های مختلف مدیریتی و مانیتورینگ و گزارش گیری از جمله محصولات دیگر نرم افزاری این شرکت می باشد .

دوره CCNA آموزشی اولین مدرک ارائه شده توسط شرکت سیسکو می باشد کوتاه شده عبارت Cisco Certified Network Associate است. افراد پس از گذراندن دوره CCNA با انواع اتصالات و کابل های شبکه جهت اتصال دستگاههای مختلف شبکه و نیز نصب و پیکر بندی و عیب یابی شبکه ها و تجهیزات شبکه از قبیل روتر و سوئیچ با اقیاس کوچک تا متوسط آشنا خواهند شد.

مدرك CISCO Certified Network Associate) CCNA ) در رابطه با مهارت فنی در نصب و تنظيمات و راه بري شبكه های LAN و WAN و نيز ارتباطات شبكه توسط سيستم شماره گيری تلفن برای شبكه های كوچك (100 نود و کمتر)از جمله EIGRP, Serial, Frame Relay, IP RIP, VLANs, RIP V2.0, Ethernet, Access List می باشد.

اطلاعات اوليه و بنيادي كه شما به هنگام آماده شدن و مطالعه جهت امتحان CCNA بدست مي آوريد اولين قدم در راه ورود به بازار حرفه اي شبكه است. مدرك CCNA مهارت و توانائي اوليه و مقدماتي فرد را در كار شبكه تأييد مي كند .

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و کامپیوتری شدن کارها ، اکثر شرکت ها و ادارات و از سیستم شبکه های کوچک و بزرگ استفاده میکنند که همین موضوع نیاز به افراد خبره و ماهر در زمینه های مربوط به شبکه های کامپیوتری را فزونی بخشیده است . از این رو برخی می توانند پس از گذراندن دوره آموزش CCNA مهارت های خود را در این زمینه بالا ببرند .

داشتن مدرک دوره آموزشی CCNA این اطمینان را می دهد که در انواع شرکت های سرویس دهنده اینترنتی (ISP) بتوانید مشغول به کار شوید و یا در صورت تمایل به استخدام در تیم فنی فناوری اطلاعات یک نهاد دولتی و یا خصوصی، پستی را برای خود کسب نمائید.

در همین راستا موسسه فناوری اطلاعات کهکشان نور، اقدام به برگزاری دوره آموزشی CCNA نموده است. در انتهای دوره نیز امکان اخذ مدرک CCNA برای شرکت کنندگان فراهم میکند.

برای مشاهده دوره CCNA روی لینک زیر کلیک نمایید.

دوره CCNA

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *