کدام دوره برای شروع شبکه مناسب است؟

فناوری اطلاعات عرصه نوینی را به منظور پیشرفت افراد و جوامع در دنیای امروز به روی همگان گشوده است. در این عرصه پهناور ، تبحر و تخصص عامل تمایز و موفقیت افراد در عرصه تکنولوژی اطلاعات می باشد و ملاک این تخصص در دست داشتن مدارک بین المللی IT همراه با کسب تجارب عملی است. از دانش شبکه می توان به عنوان یکی از مهمترین این تخصص ها و به طبع آن از مدارک مربوط به شبکه به عنوان مهمترین و رایج ترین مدارک بین المللی IT نام برد.

اگر تحصیلات خود را در رشته های دیگری به غیر از کامپیوتر و IT، انتخاب کرده اید ولی به دانش شبکه و تخصص های آن علاقه دارید و یا تمایل دارید در زمینه شبکه مشغول به کار شوید، می بایست در ابتدا با تعریف شبکه و مفاهیم اولیه آن آشنا شوید.

برای ورود به دنیای شبکه پیشنهاد می شود که با مفاهیم پایه و تعدادی از اصطلاحات تخصصی آشنا شوید، برای این منظور دوره ای به نام + Network وجود دارد که در این راستا شرکت CompTIA به عنوان یکی از معتبر ترین شرکت های ارائه کننده مدارک بین المللی IT ، مدرک +Network یا مدرک تکنسین شبکه را معرفی نموده و این دوره شامل مباحثی در رابطه با مفاهیم اولیه شبکه های کامپیوتری ، پروتکل ها از جمله TCP/IP، توپولوژی ها ، لایه های شبکه و سایر موارد مهم در کار با شبکه می باشد، این دوره برای کسانی که هیچ گونه شناختی نسبت به شبکه ندارند مناسب است و همچین این دوره نیاز به هیچ پیشنازی ندارد. لذا دوره +Network  به عنوان پیشنیاز کلیه دوره های مربوط به شبکه و بهترین نقطه شروع این دوره می باشد و همچنین افراد را جهت ورود به دوره های تخصصی تر شبکه از جمله دوره های مایکروسافت، سیسکو، لینوکس و امنیت شبکه آماده می سازد.

دوره +Network:

این دوره مقدماتی‌ترین دوره شبکه می‌باشد که وابسته به محصولات شرکت خاصی نمی‌باشد و مفاهیم اولیه شبکه در آن بیان می‌شود بدیهیست آشنایی با مفاهیم اولیه شبکه نخستین گام در ورود به این زمینه تخصصی بوده و دانش اولیه فرد در زمینه Networking را پی ریزی می نماید. این دوره اغلب جنبه یادگیری مفاهیم دارد.  پس از دوره +Network انتخاب دوره بعدی باید بستگی به نیاز و علاقه شما داشته باشد.

در این راستا موسسه کهکشان نور مفتخر است تا تجریبات خود را در سالهای برگزاری دوره Network+ با استفاده از مجهزترین امکانات آموزشی و با در اختیار داشتن مجرب ترین اساتید در اختیار علاقمندان قرار دهد.

 برای مشاهده دوره روی لینک زیر کلیک کنید.

دوره +Network

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *