معرفی دوره های مخابراتی

به گزارش روابط عمومی کهکشان، با توجه به نیاز بازار و کاربرد ویژه شبکه های موبایلی، راه شغلی متخصص شبکه های مخابراتی و موبایلی توسط کهکشان تدوین و دوره های مربوط به آن برگزار می شود.
اولین دوره از این سری، کارگاه مقدماتی شبکه های موبایل (از نسل 1 تا نسل 4) می باشد که در پایان دی ماه جاری درکهکشان برگزار خواهد شد.
شبکه های موبایل عرصه نوینی را به منظور پیشرفت افراد و جوامع در دنیای امروز به روی همگان گشوده است و همچنین پیش بینی می شود که سرویس های شبکه های موبایل اهمیت فوق العاده ای در جهان آینده پیدا کنند.
موسسه کهکشان نور مفتخر است برای اولین بار در ایران دوره هایی را برای افرادی که می خواهند در این زمینه یعنی شبکه های موبایل تخصص لازم برای ورود به بازار کار را کسب کنند برگزار نماید.
کارگاه مقدماتی شبکه های موبایل (از نسل 1 تا نسل 4) مروری بر نسل 1 تا نسل 4 شبکه های موبایل خواهد داشت و از آنجا که نسل 4 شبکه های موبایل دارای دو ویژگی کار آمد استفاده از بستر IP و استفاده از تجهیزات ساده و بستر مجازی است، تمرکز دوره بر نسل 4 شبکه های موبایل (4G) و Core Network  آن می باشد.
افراد پس از پایان دوره می توانند به حوزه های مختلفی نظیر Mobile Operator  وMVNO  (اپراتور مجازی) ورود پیدا کنند.
این کارگاه در طی دو روز پنجشنبه از ساعت 8:30 الی 14:30 با نهار و پذیرایی برگزار می شود.
هدف از معرفی این مسیر آموزشی، تربیت متخصص برای راه شغلی شبکه های موبایل و افزایش آگاهی کارشناسان موجود است.
سایر دوره های مرتبط با این مسیر شغلی به زودی به صورت عمومی معرفی و برگزار خواهند شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و برخورداری از تخفیف سال نو میلادی با ما تماس بگیرید.

تقویم آموزش

ثبت نام

تماس با کهکشان

منبع: کهکشان نور

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *