دوره آموزشی CCNP

مدرك CISCO Certified Network professional – CCNP از سری مدارک سطح متخصص ، در رابطه با مهارت فني در نصب و تنظيمات و راه بري شبكه هاي LAN و WAN و نيز ارتباطات شبكه توسط سيستم شماره گيري تلفن براي شبكه هاي بزرگ بوده و نشانگر دانش و مهارت پيشرفته در زمينه شبکه می باشد . با اخذ اين مدرک ، يک متخصص شبکه دارای توانايی نصب ، راه اندازی و عيب يابی شبکه های محلی و شبکه های وسيع ( LAN و WAN ) جهت مجموعه های بزرگ با تعداد 100 تا بيش از 500 نود می باشد . مباحث اين مدرک بر روی مواردی همچون امنيت ،شبکه های متمرکز ،کيفيت سرويس يا QoS) quality of service ، virtual private networks VPN) و تکنولوژيهای broadband تاکيد دارد .

این مدرک دانش شبکه را در سطح پیشرفته در اختیار شما قرار خواهد داد. با مطالعه سرفصل‌های CCNP ، شما به عنوان یک کارشناس شبکه قادر خواهید بود در شبکه‌هایی متوسط با تعداد نود بیشتر (۱۰۰ تا ۵۰۰ نود) به نصب، پیکربندی و عیب‌یابی ابزارهای شبکه بپردازید.از سوی دیگر در این سطح از مدارک سیسکو آزمون‌های دیگری نیز وجود دارند که مهارت‌ها و قابلیت‌های ویژه‌ای را در اختیار شما قرار خواهند داد. همچنین پیشنیاز این دوره گذارندن دوره CCNA می باشد.

از آنجا که دوره های مربوط به یک مدرک دارای ارتباط بسیار نزدیک و هم پوشانی های فراوانیست و ایده آل ترین حالت ، گذراندن این دوره ها به صورت متناوب و بدون وقفه می باشد، کهکشان این دوره ها را در قالب پک ارائه نموده و به صورت تک دوره این دوره ها را برگزار می نماید .

دوره CCNP  شامل بر 3 دوره ذیل در قالب یک دوره می باشد :

CCNP ROUTE
این مدرک دانش لازم جهت به کار گیری IP Addressing و مسیر یابی پیشرفته برای پیاده سازی روترهای ISR سیسکو را در محیطهای امن و در اندازه های مختلف که به شبکه های LAN یا WAN متصل هستند ارائه می نماید. همچنین دانش طراحی راهکارهای امن مسیریابی برای پشتیبانی شبکه های پراکنده یک مجموعه و کاربران از راه دو را نیز پوشش می دهد.

CCNP SWITCH
این مدرک نشان می دهد که دارنده آن دانش و مهارت لازم جهت طراحی، راه اندازی و عیب یابی راهکارهای پیچیده سوییچینگ در سطح گسترده با استفاده از معماری Enterprise سیسکو را دارا می باشند. این دوره همچنین دانش سازگاری امن فناوریهای VLAN،WLAN، Voice و ویدیو را با شبکه های سازمانی پوشش می دهد.
CCNP TSHOOT
این مدرک نشانگر دانش و مهارت لازم جهت برنامه ریزی و اجرای نگهداری شبکه های پیچیده Rout شده و Switch شده بوده و استفاده از تجارب مبتنی بر فناوری و استفاده از دیدگاه مبتنی بر ITIL را جهت عیب یابی شبکه آموزش می دهد.

طبق تجربه چندین ساله کهکشان در برگزاری دوره ها، توانسته ایم دوره CCNP را در قالب پک ارائه نموده و به صورت تک دوره برگزار نماید. جهت مشاهده پک CCNP روی لینک زیر کلیک کنید:

دروه آموزشی CCNP Pack

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *