چگونه به برنامه نویسی اندروید تبدیل شویم؟

اندروید با داشتن نزدیک به 2 میلیارد کاربر، محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین سیستم عامل موبایل است. اما اپلیکیشن ها و نرم افزارهای اندرویدی با چه زبانی نوشته می‌شوند؟ تصمیم‌گیری برای توسعه یک برنامه اندرویدی، آسان‌ترین قدم در این فرآیند است! برنامه‌ نویسی کار دشواری بوده و یکی از مشکلات توسعه نرم افزار برای افراد ناآشنا این است که نمی‌دانند باید از کجا شروع کنند.

همانطور که میبینیم روز به روز وابستگی ما به گوشی های هوشمند و تکنولوژی افزایش می یابد، در نتیجه نیازمان به اپلیکیشن های مختلف نیز افزایش خواهد یافت و این فرصت خوبی برای توسعه دهندگان است تا دست به کار شوند و خود را در این زمینه مطرح کنند.همچنین داشتن ایده های خوب در این زمینه، همیشه نتیجه بخش بوده است؛ قطعاً برای شما هم پیش آمده که ایده هایی در رابطه با اپلیکیشن های موبایل به ذهنتان برسد و علاقه داشته باشید تا ایده هایتان را تا مرحله ی اجرا پیش ببرید.

برای شروع باید تحقیقات، مطالعات و تمرین زیادی انجام دهید تا بتوانید ساخت یک پروژه را آغاز کنید. در این مطلب شرایط لازم برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس اندروید را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

جاوا را حرفه ای یاد بگیرید

برای حرفه ای بودن در ساخت اپلیکیشن اندروید، باید در زبان Java حرفه ای باشید. در واقع جاوا، اساسی ترین بخش برنامه نویسی اندروید است و بدون آن موفق نخواهید شد. در نتیجه باید قبل شروع پروژه به زبان جاوا مسلط شوید و مهارت زیادی بدست آورید.جاوا در سال 1995 معرفی شد. اگرچه با استفاده از آن می‌توان هر نوع نرم افزاری برای پلتفرم‌ها و سیستم عامل‌های مختلف نوشت، اما اصلی‌ترین کاربرد جاوا، توسعه اپلیکیشن‌های تحت وب است. دلیل امکان استفاده از برنامه‌های جاوا در پلتفرم‌های مختلف، ماشین مجازی آن است که به راحتی بر روی هر سیستم عامل نصب می‌شود. دستگاه‌های اندرویدی نیز دارای این ماشین بوده و کدهای جاوا را تحلیل می‌کنند.

مشکل اینجاست که جاوا جزو سخت‌ترین زبان‌های برنامه‌ نویسی بوده و برای افرادی که با کدزنی آشنایی ندارند، نخستین تجربه را تبدیل به بدترین تجربه خواهد کرد! اندروید به نوبه خود به خاطر در بر داشتن مفاهیم شی‌گرایی بسیار پیچیده است و پیچیدگی جاوا نیز به این موضوع دامن خواهد زد.

انتخاب منبع مناسب برای یادگیری

این روزها سایت ها و کانال های آموزشی زیادی هستند که زبان های مختلف برنامه نویسی را آموزش میدهند و فقط تعدادی از این آموزش اصولی و معتبر هستند؛ در نتیجه برای هر آموزشی، هزینه و پول پرداخت نکنید و در انتخاب منبع معتبر دقت کنید. به پیشنهاد ما، شرکت در دوره های آموزشی با بهترین اساتید بهترین انتخاب است. از همین راستا موسسه کهکشان نور مفتخر است دوره برنامه نویسی اندروید را به برنامه نویسی به زبان جاوا را در قالب یک پک ارائه نماید. این دوره شما را به یک برنامه نویس موبایل روی سیستم عامل اندروید تبدیل می کند بگونه ای قادر خواهید بود پس از گذراندن دوره توان تولید برنامه های کاربردی تحت موبایل را داشته باشید. در این دوره ابتدا با زبان جاوای مورد نیاز برای توسعه در سیستم عامل اندروید، آشنا خواهید شد و بعد از ان در هر جلسه یک برنامه کاربردی برای سیستم عامل اندروید توسعه داده خواهد شد. اگر شما دانش برنامه نویسی کمی دارید و میخواهید با مفاهیم پایه ای برنامه نویسی آشنا شوید این دوره مناسب شماست.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از دوره پک Android روی لینک زیر کنید

(جاوا مقدماتی + اندروید مقدماتی) Android Pack

منبع: برترین ها

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *