تفاوت دوره MCSA Web Application با MCSD چیست؟

رشد کسب کار های آنلاین و توسعه فناوری های وب باعث شده است که امروزه تولید برنامه های تحت وب از پیش مورد توجه صاحبان کسب و کار قرار بگیرد. فناوری .Net یکی از تکنیک های به روز و پیشرفته در تولید برنامه های تحت وب است که توسط شرکت مایکروسافت توسعه داده شده است در همین راستا دوره MCSA Web Application که مجموعه کامل و جامع از مهارت های برنامه نویسی تحت وب است توسط این شرکت ارائه شده است.

در واقع این دوره یکی از شناخته شده ترین دوره ها در زمینه برنامه نویسی تحت وب است. این دوره که معادل دوره مایکروسافت MCSD است که مایکروسافت در نام گذاری جدید خود آن را MCSA Web Application نام گزاری کرده است. این دوره فرد را با مفاهیم اولیه مرتبط با برنامه نویسی آشنا میکند.

این دوره از سه سرفصل اصلی تشکیل شده است که سرفصل اول شامل مهارت های HTML5، JavaScript،CSS3 می شود . این بخش نه تنها نقطه ورود به دنیای برنامه نویسی تحت وب است بلکه دانشجویان می توانند از مهارت های این بخش برای تولید برنامه های فروشگاه ویندوز هم استفاده کنند. در ادامه سرفصل دوم این دوره شامل مفاهیم برنامه نویسی با زبان C# و قابلیت ها و توانایی های این زبان در تولید برنامه های کاربردی وب است. زبان برنامه نویسی C# یکی از زبان های مطرح در دنیای برنامه نویسی است که در حوزه های مختلفی از جمله تولید برنامه های کاربردی تحت وب کاربرد دارد. سرفصل آخر بر فریم ورک های متن باز بسیار قدرتمند ASP.NET تمرکز کرده است که به دلیل ویژگی های خاص و قابلیت های کنترلی خودکاری که در آن قرار داده شده است بسیار در بین توسعه دهندگان وب رواج پیدا کرده است و دانشجویان با پیروی از این مباحث می توانند برنامه های کاربردی و مفیدی را تولید کنند.

در صورت تمایل به برنامه نویسی تحت وب ، موسسه کهکشان نور با دو دهه تجربه و با بهره گیری از اساتید مجرب در این زمینه، این دوره را در روز های مختلف هفته برگزار میکند که برای آگاهی بیشتر از جزئیات و زمانبندی دوره ها می توانید به تقویم آموزشی این دوره مراجعه کنید.

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *