چرا باید به سمت مجازی سازی حرکت کنیم؟

مجازی سازی یکی از تکنولوژی های قدرتمند در دنیای IT است که با دانش و تکنیک های آن می توان بسیاری از مشکلات و موانع موجود در عرصه زیر ساخت ها را برطرف کرد و راه را برای توسعه پایدار و به وجود آوردن شرایط مناسب برای کسب و کار فراهم آورد همچینین نرم افزار های ماشین مجازی نرم افزارهای قدرتمندی برای توسعه دهندگان نرم افزارها و مدیران سیستم است.

در حقیقت مجازی سازی به فناوری گفته می شود که برای ایجاد لایه ای بین سخت افزار سیستم های کامیپوتری و نرم افزار هایی که روی آن اجرا می شود، طراحی شده است. مجازی سازی تکنولوژی است که به واسطه کارکرد و منطق خاصی که در طراحی خود دارد واقعی به نظر نمی رسد، ولی دارای کارکرد واقعی است. کاربرد های مجازی سازی آنچنان وسیع است که نه تنها متخصصان و کارشناسان حوزه IT بلکه بسیاری از افراد در رشته های غیر مرتبط با کامپیوتر و IT بهره مند می شوند و همچنین مجازی سازی VMware در بین متخصصان IT، افرادی که وظیفه پیشتیانی ار محیط های شبکه و افرادی که در حوزه دیتا سنتر فعالیت دارند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

که از مزایای مهم آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:


• افزایش مدیریت و نظارت
• افزایش سرعت و کیفیت سرویس های نرما افزاری
• افزاریش راندمان کاری
• مدیریت امنیت اطلاعات
• تامین بهتر امنیت اطلاعات
• افزایش پایداری زیرساخت و شبکه
• و ….
برای شروع یادگیری مجازی سازی اولین دوره ، دوره VMware Vsphere ICM V6.7 است که در واقع اولین دوره ایی که منجر به دریافت مدرک دوره VMware VCP6-DCV که جدیدترین دوره ارائه شده از سوی VMware است، می شود. این دوره جز پرطرفدار ترین مدارک در حوزه مجازی سازی است که متخصصان می توانند با اخذ این مدرک به کسب و کار سازمان ها کمک کنند. در این دوره فرد نه ته تنها با مباحث و مفاهیم کامل مجازی سازی آشنا می شود بلکه با یکی از قویترین سرویس های مجازی سازی با نام VSphere آشنا می شوند. علاقمندان با این حوزه با گرفتن مدرک VCP گام بلندی در حوزه های بعدی کجازی سازی برمی دارند.


در همین جهت موسسه کهکشان نور با دو دهه سابقه و بهره گیری از اساتید مجرب و به روز، دورهV6.7 VMware Vsphere ICM را براساس آخرین سرفصل ها استاندارد ارائه شده از سوی شرکت VMware برگزار می کند و در پایان دوره هم تلاش میکنیم فرصت های شغلی جذابی را در اختیار دانشجویان سخت کوش خودمان قرار دهیم.

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *