لیست تخفیف های موسسه کهکشان نور

لیست تخفیفات در وبلاگ کهکشان نور:

  • تخفیف ثبت نام بیش از یک دوره:
    شرایط استفاده: اگر فردی همزمان در بیش از یک دوره اقدام به ثبت نام نماید و یا پیش از اتمام یک دوره اقدام به ثبت نام در دوره دیگری نماید، می تواند از 5% تخفیف همزمانی در هر یک از دوره ها استفاده نماید. این تخفیف قابل تجمیع با سایر تخفیفات نمی باشد.
  • تخفیف دوره های صبح:
    شرایط استفاده: کلیه دوره هایی که در بازه زمانی 7:30 الی 13:30 تشکیل شوند، مشمول 20% تخفیف کلاسهای صبح می شوند. این تخفیف ویژه کلاسهای شنبه تا چهارشنبه بوده و در دوره های پنجشنبه و جمعه لحاظ نمی گردد. این تخفیف قابل تجمیع با سایر تخفیفات نمی باشد.
  • تخفیف پرداخت نقدی:
    شرایط استفاده: در دوره هایی که مبلغ شهریه آنها از 10.000.000 ريال بیشتر است، در صورت پرداخت کامل نقدی در هنگام ثبت نام ، فرد می تواند از 5% تخفیف شهریه استفاده نماید. این تخفیف قابل تجمیع با سایر تخفیفات نمی باشد.
  • تخفیف موردی:
    شرایط استفاده: تخفیف های موردی در طی سال از طریق وب سایت کهکشان در بازه های زمانی مختلف اطلاع رسانی میگردد.
  • تخفیف ثبت نام گروهی غیرسازمانی:
    شرایط استفاده: افردی که به صورت گروهی اقدام به ثبت نام در یک دوره نمایند، تا 5 نفر از 5% تخفیف، تا 10 نفر از 10% تخفیف و بیش از 10 نفر از 12% تخفیف می توانند استفاده نمایند. این تخفیف قابل تجمیع با سایر تخفیفات نمی باشد.
  • تخفیف فرهنگیان:
    شرایط استفاده: معلمین استخدام آموزش و پرورش و اساتید دانشگاه ها با ارائه نامه رسمی و مُهر شده خطاب به کهکشان می توانند از 10 درصد تخفیف فرهنگیان استفاده نمایند. این تخفیف قابل تجمیع با سایر تخفیفات نمی باشد.

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *