java

جاوا زبان برنامه نویسی محبوب شرکت های بزرگ فناوری

زبان برنامه نویسی جاوا اولین بار توسط جیمز گاسلینگ در شرکت سان مایکروسیستمز طراحی شده است که جاوا یک زبان برنامه نویسی چند منظوره و شی گرا است که تا حدودی زیادی شبیه به زبان برنامه نویسی C++، C است اما استفاده از آن آسان تر و امکان ساخت برنامه های قدرتمند با آن وجود دارد.یکی از دلایل محبوب شدن این زبان برنامه نویسی رایگان و متن باز بودن آن است که در دنیای تکنولوژی از جایگاه بالایی برخوردار است و به یک زبان فراگیر تبدیل شده است. این زبان برنامه نویسی با گذشت زمان تکامل پیدا کرده است و تبدیل به یک عنصر ضروری برای ساخت برنامه ها و نرم افزار های موفق شده است.

زبان برنامه نویسی جاوا یک زبان چند سکویی است که در حقیقت فرد می­تواند یکبار برنامه خود را بنویسد و از آن روی سیستم عامل های مختلفی مانند ویندوز، لینوکس، اندروید و … استفاده کند بنابراین برنامه هایی که توسط این زبان تولید می­شوند فقط محدود به یک سیستم عامل نمی­شوند و می­توان از آن ها در تجهیزات و سیستم عامل های مختلف استفاده کرد که همین عامل باعث گسترش دامنه های کاربرد این زبان و برنامه هایی که توسط آن تولید می­شود، شده است.

java

زبان برنامه نویسی جاوا یک زبان محبوب و پرکاربرد است که شما با یادگیری آن می­توانید در حوزه های مختلفی از جمله توسعه وب، برنامه نویسی برای اندروید و … مشغول به کار شوید. از آنجایی که در برنامه نویسی های مربوط به اپلیکیشن  های اندورید از زبان جاوا استفاده می­کنیم به همین دلیل این زبان در بین متخصصان ایرانی از جایگاه ویژه ای برخورد دار است. برنامه نویسان با بدست آوردن تخصص جاوا می­توانند به فرصت های شغلی زیادی دست پیدا کنند.

در واقع این زبان برنامه نویسی آینده روشنی دارد چرا که تقریبا تمامی برنامه ها و بسیاری از نرم افزار ها و اپلیکیشن ها با جاوا نوشته شده است و نوشته خواهد شد. همچنین جاوا زبان برنامه نویسی محبوب بسیاری از شزکت های بزرگ و بانک های فناوری از جمله گوگل ، آمازون، و بانک های Chase و KeyBank است.

اهداف اولیه­ی یادگیری جاوا عبارتند از:

  • وجود منابع فراوان برای یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا
  • یادگیری آسان و ساده
  • فرصت های شغلی فراوان با توجه به گسترش این زبان
  • قابلیت شی گرایی قدرتمند
  • متن باز (Open Source)
  • کارایی و عملکرد بالا
  • قابلیت انتقال و پورتال بودن

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *