کمپ‌های تابستانی کهکشان، فرصتی برای مهارت‌افزایی

با شروع فصل تابستان و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، بسیاری از افراد تلاش می‌کنند از این اوقات فراغت برای توسعه مهارت‌های فردی خود استفاده کنند. در واقع تابستان فرصت بسیار خوبی برای افرادی است که در طول سال شرایط و فرصت کافی برای شرکت در دوره های آموزشی عادی را ندارد اما به مدارک رسمی و دانش مرتبط به ارتقا رتبه شغلی یا کسب موقعیت های شغلی جدید این دوره‌ها نیاز دارند.
در راستای پاسخ به این نیاز افراد، کهکشان نور هر ساله اقدام به برگزاری کمپ‌های تابستانی می‌کند که دانشجویان با شرکت در این کمپ‌ها می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با تخفیف‌های ویژه در دوره‌های مورد نظر خود به صورت لایو و یا حضوری شرکت کنند.

شیوع ویروس کرونا و الزام به حفظ فاصله اجتماعی ما را بر آن داشت که دوره‌های لایو خود را با جدیت بیشتری پیگیری و با همراهی شما برای بهبود آن تلاش کنیم. برگزاری موفق کمپ‌های لایو نوروزی و دوره‌های لایو متعدد در چند ماه گذشته اکنون این اطمینان را به موسسه داده است که بتواند بخشی از کلاس‌های کمپ تابستانی خود را به شکل آنلاین و با کیفیتی که درخور و شایسته که دانشجویان از کهکشان توقع دارند، برگزار کند. همچنین به پاس همراهی و استقبال شما عزیزان تخفیف‌های ویژه‌ای روی شهریه تمام دوره‌های لایو لحاظ شده است.
در حال حاضر دوره های فشرده و کمپ های تابستانی در موسسه کهکشان نور به صورت حضوری و لایو در حال برگزاری است. این دوره ها به صورت کاملا کاربردی با طراحی نوین به شما دانش و مهارت های لازم در دنیای امروز را ارائه می‌دهد. موسسه کهکشان نور با استفاده از تکنیک های تدریس پویا به همراه آخرین تکنولوژی های روز دنیا برای ارائه سرفصل های آموزشی استفاده می‌کند. کمپ های تابستانی در این موسسه با دو ویژگی مهم در زمینه آموزش و یادگیری ارائه می‌شود: آموزش به صورت لایو و حضوری و مناسب ترین قیمت.

امسال تابستان، از هرجای ایران یا جهان به راحتی در محل خود بمانید و از آموزش‌های لایو کهکشان استفاده کنید. تعامل زنده و لایو بین مدرس و دانشجویان، اجرای عملی سناریوهای آموزشی، انجام پرسش و پاسخ در طول کلاس، به اشتراک‌گذاری ساده محتوا و فایل‌های آموزشی از جمله ویژگی‌های جذاب سیستم آموزش آنلاین کهکشان است. در کلاس‌های کهکشان لایو علاوه بر تدریس مدرس؛ به کمک سامانه آموزش آنلاین کهکشان، دانشجویان هم می‌توانند به کمک وبکم و میکروفون در کلاس حضور فعال داشته باشند و دسکتاپ خود را با بقیه به اشتراک بگذارند. برای آگاهی بیشتر درباره ویژگی‌های کهکشان لایو و پیش‌نیازهای حضور در کلاس‌های آنلاین ما می‌توانید به صفحه ویژه کهکشان لایو مراجعه کنید.

همچنین تمامی دوره‌های لایو شامل تعدادی جلسات رفع اشکال حضوری هم می‌شوند که دانشجویان می‌توانند با شرکت در این جلسات حضوری، اشکالات خود را برطرف یا با بهره‌گیری از زیرساخت‌های لابراتورهای کهکشان، سناریوهای آموزشی را به شکل عملی اجرا و تمرین کنند.
در حال حاضر موسسه کهکشان نور جز معدودترین مراکز آموزشی معتبر فناوری اطلاعات است که در برگزاری این دوره ها، بدون افت کیفیت و اتلاف وقت فعالیت درخشان است. کمپ های ویژه کهکشان متناسب با بازار کار و مشاغل مختلف با کاهش تعداد روز و از لحاظ زمانی طراحی و برگزار خواهند شد. 

لیست دوره‌های کمپ تابستان 99:

کمپ و پک ویژه لایو مهندسی شبکه
کمپ و پک ویژه سیسکو
کمپ و پک ویژه امنیت
کمپ و پک ویژه تولید و توسعه نرم افزار
کمپ و پک ویژه اندروید
کمپ و پک ویژه جاوا
کمپ ویژه مجازی سازی
کمپ ویژه لینوکس
Python Fundamental(لایو)
SQL Design(لایو)
SANS SEC PACK(لایو)
SANS SEC 542(لایو)
+Network(لایو)

امسال برنامه‌ریزی بهتری برای تابستان خود داشته باشید. فرصت حضور در کلاس‌های آنلاین کهکشان را با تخفیف‌های ویژه از دست ندهید. تعطیلاتی کهکشانی و تابستانی پر بار را در کمپ های تخصصی کهکشانی تجربه کنید.

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *