چگونه به یک برنامه نویس حرفه ای تبدیل شویم؟

در دنیای امروز نیاز بازار به متخصصینی که بتوانند به زبان کامپیوتر ها صحبت کنند یا به عبارتی متخصصین تولید و توسعه نرم افراز بسیار بیشتر از متخصصان در این بازار است. این به این معنا است که در حال حاضر بازار کار بسیار جذابی برای برنامه نویسان در کل دنیا وجود دارد.
در دنیای امروز کامپیوتر ها همه جا وجود دارند و یکی از نقاط قوت ما صحبت کردن به زبان کامپیوتر ها است به عبارتی برنامه نویسی یعنی صحبت کردن به زبان قابل فهم برای کامپیوتر‌ها است و ما در دنیای امروز قطعا به چنین قابلیتی نیاز خواهیم داشت و شاید در آینده ما این یادگیری فقط یک قابلیت اضافه نباشد بلکه در دنیای آینده این یک اجبار برای ما به حساب بیاید زیرا کامپیوتر ها در حقیقت در تمام حوزه های مهندسی و حتی غیر مهندسی استفاده می‌شود.
علاوه بر این با توجه به نرخ بالای تولید نرم افزارها در همه حوزه ها، قطعا شرکت هایی که این نرم افزارها را تولید می‌کنند نیاز به نیرو کار دارند و همچنین نیاز بازار بسیار بیشتر از نیروی کار موجود در بازار در این حوزه است بنابراین به این معنا است که فرصت های شغلی بسیاری برای برنامه نویسان وجود دارد.
برنامه نویسی حوزه ها و زیر شاخه های مختلفی دارد در واقع ما می‌توانیم برنامه ها را روی سخت افزار های مختلف،پلفرم های مختلف و همچنین در سیستم عامل های مختلف اجرا کنیم به همین دلیل حوزه ها و تکنولوژی های مختلفی در دنیای برنامه نویسی وجود دارد.
دسته بندی کلی ار حوزه های کلی برنامه نویسی:
• برنامه نویسی تحت وب
• برنامه های موبایل
• برنامه های دسکتاپ
بنابراین ما می‌توانیم در هر یک از این حوزه ها وارد شویم و با یادگیری زبان برنامه نویسی مناسب و تکنولوژی های مرتبط با آن زبان برنامه نویسی ،شروع به فعالیت کنیم. قطعا فرایند یادگیری برنامه نویسی فرایند خیلی ساده ای نیست قطعا نیاز به تلاش و کوشش بسیاری خواهد داشت .برنامه نویسی در واقع کار ساده ایی نیست و به عشق ،علاقه و پشتکار نیاز دارد با شرکت در یک دوره آموزشی برنامه نویسی، فرد به یک برنامه نویس تبدیل خواهد شد اما قطعا بعد از دوره های آموزشی تمامی دانشجویان نیاز به دوره های تکمیلی یا به عبارتی کارآموزی برای انجام پروژه‌های واقعی و افزایش خلاقیت و قدرت حل مسئله دارند که مدرسین کهکشان نور با برگزاری دوره های برنامه نویسی می‌تواند به شما کمک کند.

برای مشاهده معرفی دوره‌های آموزشی برنامه نویسی روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.aparat.com/v/TUucZ

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *