10 دلیل برای یادگیری CCNA

شرکت سیسکو بزرگترین تولید کننده تجهیزات حرفه ای در زمینه شبکه است. در حال حاضر سیسکو در 150 کشور دنیا مراکز آموزشی را به منظور آموزش طراحی و نگهداری شبکه‌ های کامپیوتری تاسیس کرده است همچنین شرکت سیسکو مدارک مختلفی را در سطوح مختلف ارائه می‌کند که هر کدام از مدارک آن حوزه خاصی از شبکه را تحت پوشش قرار می‌دهند. مدارک سیسکو بر پایه‌ی استاندارد های بین المللی طراحی شد که کسب هر کدام از مدارک سیسکو، بسیار ارزشمند و مهم است. از شناخته شده ترین مدارک سیسکو می‌توان به CCNA ، CCNP و CCIE اشاره کرد که در راس همه مدارک سیسکو CCNA است . مدرک CCNA در زمینه نصب و پشتیبانی و نگهداری شبکه جای می‌گیرد که دارندگان این مدرک قدرت و توانایی نصب، پیکربندی و راه‌اندازی شبکه های کوچک و متوسط(100 و کمتر کاربر) را کسب خواهند کرد.
در واقع مدرک CCNA در نخستین سطح سیسکو، یعنی سطح آشنایی و مقدمات است و به عنوان یکی از ستون های پایه در حرفه IT شناخته شده است.
در اینجا ما به 10 مورد از دلایل یادگیری مدرک CCNA می‌پردازیم:

  1. گواهینامه CCNA مورد تایید در سراسر جهان است.
  2. متخصصان با کسب مدرک CCNA در مقابل متخصصانی که فاقد این مدرک هستند، مستحق دریافت حقوق بیشتر است.
  3. فرایند کسب مدرک CCNA، پایه دانش متخصصان شبکه را افزایش می‌دهد.
  4. در حال حاضر اگر شما مشغول به کار در یک شرکت فناوری اطلاعات باشید،کسب گواهینامه CCNA قطعا شانس شما را برای ترفیع موقعیت شما افزایش می‌دهد.
  5. این روزها مشاغلی زیادی برای CCNA وجود دارد که بدست آوردن آن آسان است بنابراین داشتن مدرک CCNA می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد.
  6. با کسب این مدرک دانش و تجربه ای را بدست خواهید آورد که می‌توانید جایگاه خود را در تیمتان ارتقا دهید.
  7. اگر شما بر این باور داشته باشید که اینترنت به حاکمیت بر آینده ادامه می‌دهد، بنابراین کسب مدرک CCNA یک انتخاب عاقلانه است.
  8. کسب دانش پایه از طریق کسب مدرک CCNA می‌تواند برای مطالعه در زمینه های دیگر مدل های شبکه مانند: CCNA Security و CCNA Wirelessمفید باشد.
  9. بدون شک مدرک CCNA به شما کمک می‌کند تا از شغل فعلی خودتان به شغل بهتری ارتقا پیدا کنید.
  10. دانش بدست آمده از طریق یادگیری CCNA به شما کمک می‌کند تا مشکلات بیشتر در زمینه شبکه را حل کنید.
    برای شروع یادگیری مدارک سیسکو ،CCNA اولین گام است که موسسه کهکشان نور با دو دهه تجربه خوش آموزش دوره CCNA را همراه با مدرک معتبر ارائه می‌دهد. همچنین برای آن دسته از افرادی که علاقمند به ورود به حوزه شبکه هستند موسسه کهکشان نور پک شبکه را ارائه داده است که شامل Network+,MCSA و CCNA است. که در این پک دانشجویان ضمن آشنایی با مفاهیم شبکه با مباحث مایکروسافت و سیسکو آشنا می‌شوند.

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *