آزمون بین المللی

حضور در شرکت‌های خارجی با مدرک بین المللی

هر روز اخبار و اطلاعات زیادی از حضور موفق افراد ایرانی در شرکت‌های مطرح بین المللی به گوش می‌رسد، افرادی که عالی‌ترین رتبه‌های مدیریتی را در شرکت‌های بزرگ دنیای فناوری از آن خود کرده‌اند. مشاهده موفقیت‌های این گروه از یک سو و از سوی دیگر شرایط اقتصادی و توانایی پیشرفت در شرکت‌های بزرگ بین المللی افراد زیادی را ترغیب کرده است که برای حضور در شرکت‌های بین المللی اقدام کنند.

مدرک مهم‌تر است یا مهارت؟

یقینا همانطور که در کشور خودمان مهارت اهمیت بیشتری نسبت به مدرک دارد در کشورهای دیگر و شرکت‌های بزرگ فناوری هم اولویت مهارت و دانش بیشتر از مدرک است. اما در شرایطی که افراد در کشور دیگری زندگی می‌کنند و دسترسی به شرکت‌های خارجی تنها محدود به ارتباطات اینترنتی است، اثبات دانش و مهارت فنی کار ساده‌ای نیست. در چنین شرایطی ارایه مدرک بین المللی و معتبر راهکاری است که می‌تواند به عنوان یک کاتالیزور عمل کرده و شانس شما را برای حضور در شرکت مورد نظر افزایش دهد.

تحریم‌های بین المللی باعث شده است که متاسفانه بسیاری از شرکت‌های مطرح فناوری از جمله ارایه دهندگان مدارک رسمی و بین المللی سیسکو، مایکروسافت، موسسه LPI، شرکت VMWare و… نه تنها خدمات و سرویس‌های خود را برای کاربران ایرانی ارایه نکنند بلکه امکان دریافت مدرک بین المللی و رسمی این موسسات توسط افراد ایرانی امکان پذیر نیست.

اما موسسه کهکشان نور در پی درخواست متعدد دانشجویان خود امکان دریافت مدارک رسمی و بین المللی شرکت‌های مطرح فناوری را در داخل کشور فراهم کرده است که از جمله این مدارک می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

آزمون‌های بین‌ المللی مایکروسافت
آزمون‌های بین المللی سیسکو
آزمون‌های بین المللی کامپتیا
آزمون‌های بین المللی LPIC
آزمون‌های بین المللی VMware
آزمون‌های بین المللی ISACA

حتما مدرک بین المللی نیاز است؟

همانطور که پیش تر ذکر کردیم همیشه مهارت اولویت بیشتری نسبت به مدرک دارد اما اگر می خواهید برای حضور در شرکت‌های فناوری خارج از کشور اقدام کنید، داشتن مدرک بین المللی مفید بوده و می‌تواند راه شما را برای درخواست حضور در شرکت های بین المللی هموار کند.

یقینا داشتن مدرک بین المللی می‌تواند یک امتیاز خوب برای حضور در شرکت‌های داخلی هم مطرح شود اما از آنجایی که هزینه دریافت مدارک بین المللی بسیار بالا است معمولا درصد بسیار کمی از افرادی که قصد کار در شرکت‌های داخلی را دارند به سراغ دریافت مدرک بین المللی می‌روند. در چنین شرایطی داشتن یک مدرک معتبر داخلی هم کافی است که برای این منظور موسسه کهکشان نور با کسب تمامی مجوزهای موجود در کشور، معتبرترین مدرک پایان دوره را به دانشجویان خود اهدا می‌کند.

تمامی مدارک موسسه کهکشان نور همراه با کد اعتبارسنجی یکتایی ارایه می‌شوند که در هر زمان و با استفاده از وب سایت کهکشان قابل اعتبارسنجی است. این ویژگی‌ها نه تنها باعث شده است که مدارک کهکشان نزد شرکت‌های خصوصی و سازمان‌ها معتبر باشد؛ بلکه نهادهای دولتی و حاکمیتی هم مدارک کهکشان را به رسمیت می‌شناسند.

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *