مدرک CCNP

چرا دریافت مدرک CCNP، کلید موفقیت در صنعت شبکه است؟

CCNP یکی از شاخه‌های اصلی گواهینامه‌های سیسکو و همچنین از سری مدارک سطح حرفه‌ای سیسکو محسوب می‌شود. که اخذ این مدرک، توانایی افراد را در اجرا و عیب‌یابی شبکه‌های LAN و WAN تایید می‌کند.مدارک سطح CCNP در شاخه‌های مختلفی ارائه می‌شود که شاخه Routing & Switching جز محبوب ترین آن‌ها است.
CCNP روتینگ و سوئیچینگ در رابطه با مهارت‌های برنامه‌ریزی، پیاده‌سازی، بررسی و عیب‌یابی شبکه‌های محلی و بزرگ سازمانی و همکاری با متخصصان در مباحث پیشرفته امنیتی، صوتی وایرلس و راهکارهای ویدیویی تاکید دارد. مباحثی که در این دوره مطرح می‌شوند روی مواردی همچون امنیت، شبکه‌های متمرکز، کیفیت سرویس (Quality of Service) و فناوری‌های Broadband تاکید دارد. این دوره مناسب افرادی است که حداقل یک سال سابقه تجربه حرفه‌ای در حوزه شبکه دارند و اکنون می‌خواهند مهارت‌های حرفه‌ای خود را ارتقا دهند.
دارندگان این مدرک دارای مجموعه مهارت‌های با ارزشی هستند که می‌توانند در زمینه‌هایی مانند مهندس شبکه، مهندس سیستم، مهندس پشتیبان، تکنسین شبکه و غیره فعالیت کنند. همچنین افراد برای کسب این مدرک باید دوره CCNA که پیشنیاز و رأس مدارک سیسکو است را بگذرانند.

چند دلیل برای دریافت مدرک CCNP

1. در دسترس بودن شغل

کسب مدرک CCNP افراد را برای بسیاری از مشاغل IT مانند مدیریت IT، مدیریت سیستم‌های کامپیوتری و اطلاعاتی، مهندس شبکه، مدیر شبکه و سیستم‌های کامپیوتری و … واجدالشرایط می‌کند.

2. پتانسیل حقوق بالا

دریافت گواهینامه CCNP افراد را برای مجموعه‌ای از فرصت‌های شغلی و شانس کسب حقوق بالاتر واجدالشرایط می‌کند. طبق تحقیقات انجام شده از سوی شرکت سیسکو، افرادی که دارای مجوز CCNP هستند، حداقل 10 درصد بیشتر از افراد شاغل در همان موقعیت، اما بدون مدرک CCNP درآمد کسب می‌کنند.

3. تشخیص مهارت

اخذ مدرک CCNP راهی برای به نمایش درآوردن دانش و مهارت‌های پیشرفته فرد در زمینه شبکه‌های رایانه‌ای است. همچنین صدور این مدرک از سوی یک سازمان معتبر مانند سیسکو به این معناست که شما به عنوان فردی که بهترین آموزش موجود در صنعت شبکه را دریافت کرده است شناخته می‌شوید.

موسسه کهکشان نور توانسته است در این روزهای شیوع کرونا کلاس‌های آنلاین CCNP را برای علاقمندان برگزار کند. اگر شما هم علاقمند به حضور در دوره CCNP هستید همین امروز برای ثبت نام اقدام کنید و زمان را از دست ندهید.
برای مشاهده جزئیات CCNP Enterprise روی لینک زیر کلیک کنید.

دوره CCNP Enterprise

برای مطالعه در خصوص تغییرات دیگر سیسکو روی لینک های زیر کلیک کنید.

تحول در مدارک جدید سیسکو در سال 2020

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *