ّبرنامه نویسی تحت وب

یادگیری Net. جهت ورود به بازار کار و کسب درآمد

شرکت مایکروسافت یکی از پرقدرت‌ترین و قوی‌ترین زبان‌های برنامه نویسی برای نرم افزارهای تحت وب، به نام ASP.Net (Active Server Page) طراحی کرده است که در حقیقت ASP.Net اولین سیستم جامع برای برنامه نویسی تحت وب است که از مراحل سطح پایین آن یعنی زبان ماشین تا بالاترین سطح آن یعنی برنامه نویسی ویژوال است که برای استفاده در اینترنت و شبکه‌های محلی طراحی شده است. این تکنولوژی تقریبا از سال 2001 تا به امروز رشد و تکامل بسیار خوبی را به همراه دارد. ASP.Net دارای دو تکنولوژی به نام Net Web Form. و Net MVC. است. که تکنولوژی Net Web Form. به دلیل معماری قدیمی تر و معایب بیشتر جای خود را به Net MVC. با قابیلن های بیشتر داده است.
وب سایت طراحی شده به این زبان در محیط ویژوال استودیو پیاده‌سازی می‌شوند و تمامی ابزارهای مورد نیاز برای رابط کاربری و همینطور کدنویسی در دسترس است. در این محیط افراد می‌توانند یک صفحه را به عنوان والد ایجاد کنند و همه طراحی‌های مشترک را در این صفحه انجام داده و بقیه صفحات را به عنوان فرزند ، تعریف کنند تا از کلیه خصوصیات به ارث ببرند.
فناوری .Net یکی از تکنیک‌های به روز و پیشرفته در تولید برنامه‌های تحت وب است به همین دلیل شرکت مایکروسافت برای آموزش این زبان برنامه نویسی دوره‌ایی را به نام MCSA Web Application به طور رسمی به منظور یادگیری مهارت‌های مرتبط با آن طراحی کرده است. این دوره یکی از معروف‌ترین دوره‌های در زمینه برنامه نویسی تحت وب است که در گذشته این دوره به نام MCSD شناخته می‌شد اما شرکت مایکروسافت در نام گذاری جدیدش این دوره را به نام MCSA Web Application نام گذاری کرده است.
این دوره شامل 3 سرفصل اصلی است که علاقمندان به برنامه نویسی باید سه کد آزمون مرتبط را با موفقیت پشت سر بگذرانند. 3 سرفصل اصلی این دوره شامل:
کد آزمون 480-70: این آزمون مربوط به مهارت‌های مرتبط با HTML5، Java Script، CSS3 است. این سه سرفصل جز اصلی‌ترین موارد برنامه نویسی تحت وب است زیرا دانشجویان برای طراحی هر سایتی به هر زبانی می‌بایست با استفاده از این موارد ساختار اولیه سایت خود را طراحی و آماده کنند.
کد آزمون 483-70: این آزمون ضمن آشنایی با مفاهیم برنامه نویسی با زبان #C است.
کد آزمون 486-70: این آزمون، که آخرین آزمون این دوره است، بر فریم ورک های ASP.Net تمرکز کرده است.

برخی مزایای برنامه نویسی تحت وب:

• سرعت و امنیت بالا
• پرتال بودن و همیشه در دسترس بودن
• قابل اجرا در هر زمان و مکانی
• و …

در این دوره علاقمندان با مهارت‌هایی از قبیل : طراحی و تولید وب اپلیکیشن در محیط ویژوال، آشنایی باقابلیت‌های جدید HTML5، مهارت ارسال و دریافت اطلاعات بین سرور، آشنایی با مفاهیم برنامه نویسی شی‌گرایی، طراحی و توسعه کنترلرها، مهارت تست و ارزیابی برنامه های تحت وب و … آشنا می‌شوند.
در آخر این دوره نه تنها نقطه شروعی برای ورود به دنیای برنامه نویسی تحت وب است بلکه علاقمندان می‌توانند از مهارت‌های این دوره برای تولید برنامه‌های فروشگاه ویندوز هم نیز استفاده کنند.
به همین دلیل موسسه کهکشان نور به دو دهه سابقه درخشان در زمینه آموزش تصمیم گرفته است، دوره‌ایی تحت عنوان MCSA Web Application در 140 ساعت برگزار می‌کند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

دوره MCSA Web Application

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *