5 مهارت IT برای استخدام در شرکت ها

آیا شما به دنبال کار و یا به دنبال پیشرفت در سازمان خود هستید؟دانستن اینکه کار فرمایان به دنبال چه مهارتی در سازمان های و یا شرکت های خود هستند بسیار حائز اهمیت است. و اگر به دنبال شغلی در زمینه IT هستید درواقع شما رو به شانس هستید زیرا IT یکی از بخش های رو به رشد در ایالات متحده می باشد.در سال 2016 در ایالت متحده ، کارفرمایان 337000 شغل IT اضافه کردند و همچنین قرار است است این مقدار در سال های آینده رو به رشد باشد.بنابراین کارفرمایان به دنبال چه مهارت هایی هستند؟؟در اینجا ما 5 مورد از مهمترین مهارت های IT در سال 2018 را به صورت مختصر شرح میدهیم.

  1. امنیت

با نقص های امنیتی و هک هایی که هر روزه اتفاق می افتد، امنیت یکی از مهمترین رویدادهای سازمان ها برای حفاظت از شبکه و اطلاعاتشان میباشد. در حالی که تحلیلگر امنیتی یکی از از شغل های رو به رشد در ایالت متحده به حساب می آید .در دفتر آمار کار، محدوده ای از دیگر شغل های مناسب برای افرادی که می توانند به صورت فعال شبکه ها را  تجزیه و تحلیل کنند و همچنین رفتار کاربر را قبل از به وقوع پیوستن تهدیدات شناسایی و کاهش دهند نیز وجود دارد.

  1. داده

سازمان های حجم انبوهی از داده های خود را جمع آوری میکنند و همچنین آنها به کارکنانی نیاز دارند که بتوانند داده ها را سازماندهی کنند ، آنها را تجزیه و تحلیل کنند و بتوانند برای تصمیم گیرندگان آنها را توضیح دهند. تقاضا ها در راستای ابزار های هوش کسب و کار ،زبان برنامه نویسی مرتبط به داده ها مانند SQL ، و ابزارهای پایگاه داده مانند Hadoop  و   Oracle بسیار بالا میباشد. و همچنین کسانی که بتوانند داده ها را تفسیر و آنها را ترجمه کنند بسیار ارزشمند هستند.

  1. موبایل

با توجه به پیش بینی فناوری های دنیای کامپیوتر در سال 2017 ، 35 درصد از  196 مدیران IT طرحی را برای افزایش برنامه های کاربردی موبایل در سال 2017 بررسی میکنند.حتی اگر مهارت شما توسعه و تولید برنامه کاربردی نباشد، کارفرمایان نیز به دنبال جنبه های مثبت IT به همراه مهارت های موبایل برای مدیریت و نگهداری برنامه های کاربردی و همچنین راه اندازی آن ها، درک رابط کاربردی و تجزیه ، و همچنین تضمین برنامه ها بر روی انواع دستگاه ها هستند..

  1. ابر

سازمان های نیاز های IT  خود را با فهم و چکونگی کار کردن با ابر ها و همچنین چگونگی حفاظت از آن ها رفع میکنند و همچنین داشتن مهارت Cloud  میتواند موقعیت های شغلی مناسبی را برای شما مهیا کند.

  1. مهارت های نرم افزاری

برقراری ارتباط و ارتباطات به خوبی قادر هستند که هرگز از استایل خارج نشوند،و همیچنین این مهارت برای IT  بسیار مهم است.زمانی که شما یک ایده یا نظری در مورد چگونگی پیاده سازی یا توسعه دادن تکنولوژی در سازمان خود را دارید،شما نیاز دارید که تصمیم گیرندگان را برای فهم اهمیت مهارت های نرم افزاری متقاعد کنید.

داشتن تخصص های مختلف شما را برای موقعیت های شغلی مناسب آماده میکند. و اگر شما هر یک از این 5 مهارت را داشته باشید به راحتی میتوانید در مسیر شغلی مناسب صعود کنید.

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *