مزایا دوره‌های آنلاین

چرا باید در کهکشان لایو(دوره‌های آنلاین) شرکت کنیم؟

ظهور اینترنت و فضای مجازی تمام ابعاد زندگی ما را تغییر داده است. آموزش نیز از این امر مستثنی نبوده و در سال‌های اخیر شاهد ظهور و رشد شگرف دوره‌های آنلاین بوده‌ایم. همچنین، اینترنت موقعیت‌های فراوانی را در اختیار ما قرار داده است. یکی از این امکانات هم امکان یادگیری دانش و مهارتی جدید در هر زمینه‌ ، برای همه‌ی افراد در سراسر در دسترس است.
کلاس آنلاین یک محیط آموزشی است که در آن محدودیت‌های زمانی و مکانی برای شرکت کننده‌ها وجود ندارد و استاد و شاگرد می‌توانند در بستر اینترنت با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و تعامل داشته باشند به گونه ای که دانشجو میتواند به راحتی سوالات خود را مطرح کند و استاد پاسخ دهد. نکته اصلی که باعث جذابیت کلاس‌های آنلاین شده است این است که امکاناتی فراهم می‌شود تا افراد بتوانند از سرتاسر ایران در کلاس‌ها حضور داشته باشند. در واقع کلاس‌های آنلاین مزایایی دارد که باعث می‌شود برای بسیاری از افراد قابل توجه باشد. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• با استفاده از آموزش ‌های مجازی افراد می‌توانند در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند و از هزینه‌هایی نظیر رفت و آمد جلوگیری کنند.
• در کلاس‌های آنلاین محدودیت زمانی و مکانی ندارید و در هر مکان با استفاده از اینترنت، قادر به برقراری ارتباط و حضور در کلاس هستید.
• تنها با سرعت اینترنت 1 مگابیت در ثانیه، قادر به مشاهده‌ی با کیفیت صدا و تصویر مدرس هستید.
• کلاس‌های آنلاین برای افراد شاغل بسیار ایده‌آل و منحصر به فرد است.
• آموزش‌های آنلاین با در دست داشتن‌ رسانه‌های متفاوت می‌تواند به آسانی نیازهای مخاطبان را برطرف کند.به همین دلیل افراد می‌توانند با داشتن یک گوشی هوشمند به راحتی به کلاس‌های درس وصل شوند و از آموزش لذت ببرند.
• در سیستم‌های آموزش آنلاین به راحتی می‌توان با مدرس و دیگر دانشجوها به صورت عمومی، صوتی، تصویری یا نوشتاری گفتگو داشته باشید.

در همین راستا موسسه کهکشان نور به واسطه سابقه طولانی خود در آموزش تخصصی دوره‌های فناوری اطلاعات و با توجه به درخواست دانشجویان اقدام به برگزاری کهکشان لایو برای برگزاری دوره‌های آنلاین کرده است. دوره‌های آنلاین کهکشان با کیفیتی متفاوت از آنچه همگان تصور می‌کنند، ارایه‌ می‌شود.در این مسیر کهکشان تلاش کرده تا با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا و با تکیه بر دانش و زیرساخت‌های فنی قدرتمند، کلاس‌های آنلاین را به گونه‌ای برگزار کند که علاوه بر مزایای بالا، دانشجویان کاملا احساس حضور در کلاس را داشته باشند و بتوانند به راحتی با استاد و سایر دانشجویان تعامل و ارتباطی نزدیک برقرار کنند. در دوره‌های آنلاین موسسه کهکشان نور مدرس به صورت زنده و با استفاده از دوربین به تدریس لایو می‌پردازد. برای حضور در کلاس‌های غیرحضوری کهکشان شما به یک لپ‌تاپ یا کامپیوتر یا موبایل و یک اینترنت با سرعت ارسال و دریافت حداقل یک مگابیت بر ثانیه نیازد دارید. وبکم و یک هدست برای ارتباط با مدرس و فعالیت در کلاس از دیگر تجهیزات مورد نیاز برای حضور در دوره‌های آنلاین کهکشان است.
در کهکشان لایو(دوره‌های آنلاین کهکشان) همچون کلاس‌های حضوری استاد تمام سناریوهای آموزشی را در قالب ماشین‌های مجازی اجرا و مانیتور خود را به اشتراک می‌گذارد در نتیجه دوره‌های آنلاین و حضوری کهکشان از نظر سرفصل‌ها و مباحث مطرح شده هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. همچنین اینگونه دوره‌ها نه تنها تفاوتی با کلاس‌های حضوری ندارند بلکه کهکشان تلاش کرده است با بهره‌گیری از بستر فناوری بهره‌وری و کارآیی کلاس را بهبود دهد و در تمام دوره‌های آموزشی آنلاین، استاد سناریوهای مربوطه را در ماشین‌های مجازی آماده و به شکل عملی در کلاس نمایش می‌دهد. همچنین دانشجویان می‌توانند در طول کلاس روی سیستم خود این سناریوها را اجرا و در صورت وجود هر گونه مشکل؛ دسکتاپ خود را در کلاس به اشتراک بگذارند تا مدرس راهنمایی لازم را ارایه کند. در پایان دوره‌های آنلاین نیز همانند دوره های حضوری کهکشان آزمون پایان دوره گرفته می‌شود که در صورت قبولی در این آزمون مدرکی ارائه می‌شود که قابل اعتبارسنجی است که می‌توان با وارد کردن کد اعتبارسنجی در صفحه اعتبار سنجی مدرک در سایت کهکشان، از اصالت مدرک خود مطلع شوید.
برای اطلاع از دوره‌های آنلاین کهکشان، می‌توانید به صفحه کهکشان لایو در سایت مراجعه کنید. همچنین برای آگاهی بیشتر و مشاوره رایگان می‌تواند با مشاورین ما تماس بگیرید.

تماس با کهکشان

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *